راز قتل هولناک «ناهید» در تورنتو برملا شد

تحقیقات پلیس نشان داد مقتول زنی ایرانی به نام «ناهید» است. براساس گزارش پزشکی‌قانونی علت مرگ او اصابت ضربه‌های چاقو بود. به نظر می‌رسید قاتل با آتش زدن خانه قصد داشته آثار جرم را از بین ببرد که موفق نشده بود.

راز قتل هولناک «ناهید» در تورنتو برملا شد

پلیس تورنتو با دستگیری قاتل زن ایرانی، شوهر ۷۱ ساله او را از اتهام قتل تبرئه و آزاد کرد. قاتل بعد از کشتن زن ۶۴ساله خانه‌شان را به آتش کشید.

رسیدگی به این پرونده با گزارش آتش‌سوزی در خانه‌ای در شهر وان نزدیکی تورنتو آغاز شد. ساعت هشت شب جمعه یکم مهر- ۲۳ سپتامبر- بود که دود از پنجره ساختمان ویلایی به بیرون راه پیدا کرد و همسایه‌ها با مشاهده این صحنه از آتش‌نشانی درخواست کمک کردند. ماموران آتش‌نشانی خود را به محل رسانده و قبل از گسترش آتش، آن را مهار کردند. آن‌ها در جست‌وجوی خانه با پیکر بی‌جان زنی میانسال رو‌به‌رو شدند که آثار جراحات روی بدنش دیده می‌شد. آتش‌نشانان که احتمال می‌دادند در این خانه جنایتی رخ داده، با پلیس تماس گرفتند و این زن برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.

با حضور ماموران پلیس کانادا در این خانه، مشخص شد آتش‌سوزی عمدی بوده و این زن قربانی یک سناریوی هولناک شده است. این در حالی بود که از بیمارستان خبر رسید، زن میانسال بر اثر شدت جراحات جان باخته است.

تحقیقات پلیس نشان داد مقتول زنی ایرانی و ۶۴ ساله به نام ناهید است. براساس گزارش پزشکی‌قانونی علت مرگ او اصابت ضربه‌های چاقو بود. به نظر می‌رسید قاتل با آتش زدن خانه قصد داشته آثار جرم را از بین ببرد که موفق نشده بود.

دقایقی بعد ماموران همسر ۷۱ ساله او به نام محمد را حوالی خانه شناسایی و دستگیر کردند. پلیس تورنتو در ادامه اعلام کرد در این پرونده محمد، متهم به قتل همسرش و حریق عمدی شده است. این در حالی بود که خانواده این زوج نمی‌توانست ادعای پلیس را باور کنند.

زوج ایرانی به یکدیگر علاقه داشتند و در این سال‌ها با عشق زندگی کرده بودند. چند سال قبل محمد مبتلا به بیماری سختی شده بود که با پرستاری همسرش توانست سلامتی خود را به دست بیاورد.

یک هفته بعد از این قتل، پلیس تورنتو در اطلاعیه دوم خود اعلام کرد، محمد از اتهام قتل عمدی همسرش تبرئه شده و ماموران قاتل به نام احمد ۴۳ ساله را دستگیر کرده‌اند. آن‌طور که رسانه‌های محلی اعلام کرده‌اند، احمد از بستگان این زوج است و به خاطر کینه‌ای که از ناهید داشته او را کشته و خانه را آتش زده است. این در حالی است که پلیس درباره انگیزه قتل زن ایرانی سکوت کرده است./ روزنامه جام جم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44880

ارسال نظر