حمایت ترامپ انگلیس از بازگشت دونالدو ترامپ / او به جنگ پایان می‌دهد!

بوریس جانسون پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نوامبر از دونالد ترامپ حمایت کرد و گفت که بازگشت او به کاخ سفید می‌تواند همان چیزی باشد که جهان به آن نیاز دارد.

حمایت  ترامپ انگلیس از بازگشت دونالدو ترامپ / او به جنگ پایان می‌دهد!

بوریس جانسون پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نوامبر از دونالد ترامپ حمایت کرد و گفت که بازگشت او به کاخ سفید می‌تواند همان چیزی باشد که جهان به آن نیاز دارد.

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از گاردین، بوریس جانسون نخست وزیر سابق بریتانیا در ستون هفتگی خود در نشریه دیلی میل نوشت که اگر دونالد ترامپ از اوکراین در جنگ علیه روسیه حمایت کند، رسیدن مجدد او به ریاست جمهوری آمریکا «می تواند یک پیروزی بزرگ برای جهان باشد».

با این حال، دونالد ترامپ بارها درباره ادامه حمایت آمریکا از کیف در صورت انتخاب مجدد خود تردید کرده است و از سویی به رابطه خود با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه افتخار می کند.

ترامپ که مکرراً آشکارا از ناتو انتقاد کرده است قبلاً مدعی شده بود که می تواند جنگ روسیه با اوکراین را در ۲۴ ساعت پایان دهد.

جانسون نوشت: من نمی توانم به این سادگی باور کنم که ترامپ اوکراینی ها را کنار بگذارد.

همچنین جانسون مدعی شد: در دوران ترامپ این شانس وجود دارد که غرب قوی‌تر و جهان با ثبات‌تر شود.

روز جمعه، رئیس جمهور اوکراین، زلنسکی، از ترامپ که پیشتاز نامزدی جمهوری خواهان است، دعوت کرد تا به کیف سفر کند.

رهبر اوکراین در مصاحبه با کانال ۴ نیوز گفت: "بله، لطفا، دونالد ترامپ - من شما را به اوکراین دعوت می کنم.

البته آنچه که به نظر می رسد این است که دونالد ترامپ در رابطه با مسئله روسیه و اوکراین به شدت تردید دارد و ممکن است دوستی با پوتین تمامی معادلات را به هم بریزد.

 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 123233

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر