نگرانی اسرائیل از توانمندی دانشمندان ایرانی

نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی گفت زمانی که ایرانی‌ها می‌گویند می‌خواهیم اسرائیل را نابود کنیم، باید خیلی مراقب باشیم.

نگرانی اسرائیل از توانمندی دانشمندان ایرانی

ایهود اولمرت نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در مصاحبه با واشنگتن‌پست گفت: ایرانی‌ها واقعا انسان‌های توانمندی هستند و به همین خاطر، زمانی که می‌گویند می‌خواهیم اسرائیل را نابود کنیم، باید خیلی مراقب باشیم. آنها دانشمندان بسیار قدرتمندی دارند و ابداً یک کشور جهان سومی محسوب نمی‌شود.

او این اظهارات را در پاسخ به سوال مجری درباره حمله سایبری گسترده روز دوشنبه به وب‌سایت‌ها و زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی مطرح و ایران را عامل این حملات معرفی کرد.

اولمرت در ادامه مدعی شد: اسرائیل قرار است پاسخ ایران را در قالب عملیات‌های مخفی و بدون بر عهده گرفتن مسئولیت آن بدهد. من فکر می‌کنم دیگر نیازی نباشد در این مورد توضیحات بیشتری بدهم.

نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: من در زمان اوباما یکی از طرفداران توافق هسته‌ای آمریکا با ایران بودم چرا که تصور می‌کردم این توافق می‌تواند مانع دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شود. اما اشتباه بزرگ را دونالد ترامپ مرتکب شد که از این توافق خارج شد. حالا هم احساس می‌کنم جو بایدن به اندازه کافی به امنیت اسرائیل اهمیت می‌دهد. او هم قطعاً نمی‌خواهد که ایران به یک قدرت هسته‌ای تبدیل شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12300

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر