ادعای حمله پهپاد ایرانی به کشتی اسرائیلی

آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد» به یک کشتی تجاری اسرائیلی با پهپاد ایرانی حمله شده است.

ادعای حمله پهپاد ایرانی به کشتی اسرائیلی

منابع مطلع از هدف قرار گرفته شدن یک کشتی رژیم صهیونیستی در دریای مکران واقع در شمال اقیانوس هند خبر دادند.

آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد» به یک کشتی تجاری اسرائیلی با پهپاد ایرانی حمله شده است.رسانه های آمریکایی مدعی شده اند که یک کشتی متعلق به یک تاجر اسرائیلی در اقیانوس هند مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش آسوشیتدپرس، یک مقام دفاعی آمریکا امروز شنبه اعلام کرد که یک کشتی کانتینری متعلق به یک میلیاردر اسرائیلی توسط یک پهپاد ایرانی شاهد ۱۳۶  در اقیانوس هند مورد حمله قرار گرفت

کشتی با پرچم مالت در آب‌های بین‌المللی در حرکت بوده که توسط پهپاد انتحاری مورد هدف قرار گرفته است. در این حادثه کشتی آسیب دیده اما هیچ یک از خدمه آن مجروح نشدند.

المیادین: کشتی اسرائیلی قبل از آتش‌بس هدف قرار گرفت

در همین حال شبکه المیادین امروز (شنبه) و به نقل از منابع ویژه خود خبر داد یک کشتی رژیم صهیونیستی نیمه‌شب پنج‌شنبه در دریای عرب (دریای مکران) واقع در شمال اقیانوس هند هدف قرار گرفت.

این منابع گزارش دادند: حمله به این کشتی باری اسرائیل در شمال اقیانوس هند که ساعاتی قبل از اجرایی شدن توافق آتش‌بس انجام شد، منجر به شعله‌ور شدن آتش در آن شد.

المیادین به جزئیات بیشتری از این حمله و طرفی که آن را انجام داده، اشاره‌ای نکرده است.

این در حالی است که هفته گذشته، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از توقیف یک کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی به «گلکسی لیدر» در دریای سرخ خبر داده بود.

«یحیی سریع» گفت: هشدار خود را به تمامی کشتی‌های متعلق به دشمن اسرائیلی و یا مقابله با آن تجدید می‌کنیم. این کشتی‌ها به هدف قانونی نیرو‌های مسلح ما تبدیل خواهند شد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد: تا پایان تجاوز به نوار غزه و جنایت علیه برادران فلسطینی، به عملیات نظامی علیه دشمن ادامه می‌دهیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 115830

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر