خبر جدید از حمله زمینی اسرائیل به غزه

ژنرال اسرائیلی از وضعیت ارتش این رژیم برای حمله زمینی به غزه خبر داد.

خبر جدید از حمله زمینی اسرائیل به غزه

یک ژنرال اسرائیلی از وضعیت ارتش این رژیم برای حمله زمینی به غزه خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، یک ژنرال نیروهای ذخیره ارتش اسرائیل نسبت به عدم آمادگی ارتش این رژیم برای حمله زمینی به نوار غزه هشدار داد.

به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان با انعکاس سخنان «اسحاق بریک» ژنرال نیروهای ذخیره ارتش اسرائیل گزارش دادند: من به بنیامین نتانیاهو توصیه کردم در خصوص حمله زمینی به نوار غزه تأمل کند.

حمله زمینی باعث ایجاد جنگ منطقه‌ای می‌شود

وی افزود: ارتش اسرائیل آمادگی چنین حمله‌ای را ندارد. ورود ارتش اسرائیل به نوار غزه از راه زمینی ممکن است باعث شود شرایط به سمت جنگ منطقه‌ای پیش برود.

اسحاق بریک پیشتر نیز با هشدار به مقامات تل آویو گفته بود: «ورود به غزه اکنون یک دام است، تلفات سنگینی به جا خواهد ماند و این جنگ بسیار طولانی خواهد شد، باید به محاصره غزه و بمباران آن ادامه داد و پس از آن حمله زمینی را آغاز کرد!»

گفتنی است که بریک از آغاز جنگ در غزه چند بار با نتانیاهو دیدار کرده است.

اسرائیل هنوز آمادگی حمله را ندارد

این در حالیست که روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از مسئولان آمریکایی گزارش داده است: دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نسبت به نبود اهداف نظامی قابل تحقق در نوار غزه و عدم دسترسی اسرائیل به این اهداف نگران است.

این مسئولان تاکید کرد: آمریکا نسبت به این موضوع نگران است که اسرائیل هنوز آماده حمله زمینی به نوار غزه در چارچوب یک طرح موفقیت آمیز نیست. / مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111525

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر