اسرائیل زمان حمله دوباره به غزه را اعلام کرد

ارتش اسرائیل اعلام کرد که به محض خروج غیرنظامیان از غزه عملیات نظامی گسترده‌ای در این منطقه انجام خواهیم داد.

اسرائیل زمان حمله دوباره به غزه را اعلام کرد

ارتش اسرائیل اعلام کرد که به محض خروج غیرنظامیان از غزه عملیات نظامی گسترده‌ای در این منطقه انجام خواهیم داد.

به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی ارتش اسرائیل در گفتگو با سی ان ان اعلام کرد: زمانی که ببینیم غیرنظامیان از منطقه نوار غزه خارج شده‌اند عملیات نظامی گسترده‌ای را آغاز خواهیم کرد.

وی گفت که به ساکنان غزه هشدار‌های کافی دادیم و زمان آن رسیده است که به مناطق جنوبی بروند.

سخنگوی اسرائیل هم چنین گفت که دلیل عدم موفقیت اتباع خارجی در خروج از نوار غزه جنبش حماس بود که اجازه این کار را به آن‌ها نداد.

ارتش اسرائیل در ادامه جنایات جنگی خود در غزه در پی عملیات گسترده «طوفان الاقصی» توسط جنبش حماس علیه این رژیم، اخیرا در بیانیه‌ای مدعی شد: نیرو‌های ارتش اسرائیل با اقدامات گسترده لجستیکی و تکمیل بسیج نیرو‌های ذخیره، آماده اجرایی کردن طیف گسترده‌ای از برنامه‌های عملیاتی تهاجمی می‌شوند که شامل حملات یکپارچه و هماهنگ از هوا، دریا و زمین است.

ارتش اسرائیل در ادامه مدعی شد: در عین حال، نیروی زمینی و تقسیمات فناوری و لجستیکی در تلاشند نیرو‌های ارتش را برای گسترش نبرد آماده کنند.

جنبش حماس فلسطین در ۷ اکتبر (۱۵ مهر)، عملیات غافلگیرانه گسترده‌ای را از نوار غزه موسوم به «طوفان الاقصی» علیه اسرائیل آغاز کرد. اسرائیل در پی این حمله، وضعیت جنگی اعلام کرده و حملات متقابل علیه نوار غزه را انجام داد که ادامه دارد. این رژیم همچنین با مرتکب شدن جنایت جنگی، نوار غزه را با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت در محاصره انسانی قرار داده و آب، برق و گاز آن را قطع و ورود غذا و دارو به آن را ممنوع کرده است. / ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110282

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر