راهپیمایی نمایندگان مقابل مجلس برای فلسطین|عکس

نمایندگان مقابل مجلس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

راهپیمایی نمایندگان مقابل مجلس برای فلسطین|عکس

نمایندگان مقابل مجلس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

به گزارش عرشه آنلاین، نمایندگان مجلس در خیابان مقابل مجلس با در دست داشتن پرچم‌هایی با عنوان «لبیک یا اباعبدالله» جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کردند.

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی برای دقایقی متوقف شد.

علت این تصمیم برای آن بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در راهپیمایی مقابل مجلس شورای اسلامی حضور یابند.

نمایندگان و رییس مجلس در خیابان مقابل مجلس با در دست داشتن پرچم‌هایی با عنوان «لبیک یا اباعبدالله» جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کردند.

گفتنی است، امروز جایگاه هیأت رییسه مجلس سیاه پوش و پرچم مردم فلسطین نیز در مقابل جایگاه هیات رئیسه به اهتزاز در آمده بود.

فریاد «مرگ بر اسرائیل» در صحن مجلس طنین‌انداز شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در جلسه علنی امروز فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ مهر ماه) و در واکنش به اقدام اشغالگران صهیونیست در بمباران کردن بیمارستان المعمدانی در غزه که منجر به شهادت جمع زیادی از مردم مظلوم فلسطین شد، شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «هیهات مناالذله»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» سر دادند.

شعار دادن نمایندگان

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110634

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر