حزب‌الله لبنان پیام روشن است٬ چهارشنبه خشم و پیروزی است

حزب‌الله لبنان اعلام کرد پیام روشن است٬ چهارشنبه روزی است که پس از آن مقاومت در مسیر پیروزی و انتقام مظلوم در برابر ظالم قرار می گیرد.

حزب‌الله لبنان پیام روشن است٬ چهارشنبه  خشم و پیروزی است

 حزب‌الله لبنان در واکنش به حمله اسرائیل به بیمارستان غزه بیانیه ای صادر کرد 

حزب‌الله لبنان اعلام کرد پیام روشن است٬ چهارشنبه روزی است که پس از آن مقاومت در مسیر پیروزی و انتقام مظلوم در برابر ظالم قرار می گیرد.

حزب‌الله لبنان: فردا روز خشم است!

بشریت عزادار جنایت هولناک و وحشیانه‌ای است که گروه‌های جنایتکار صهیونیست در بیمارستان باپتیست غزه مرتکب شدند که جان صدها شهید بی‌گناه را گرفت.

این کشتار در ادامه کشتارهای قبلی از زمان تأسیس این نهاد جنایتکار غاصب در دیر یاسین، هولا، صبرا و شتیلا است.

این قتل‌عام‌ها چهره جنایتکار واقعی این نهاد و حامی آن شیطان و بزرگترین جنایتکار، ایالات متحده آمریکا را آشکار می‌کند که مسئولیت مستقیم و کامل این کشتار و تمامی جنایات دشمن صهیونیستی را بر عهده دارد

دیگر اظهارات محکوم کننده کافی نیست و ما از مردم ملت عربی و اسلامی خود می‌خواهیم که در خیابان ها و میادین برای ابراز خشم شدید و اعمال فشار بر دولت‌ها در هر کجا که هستند، اقدام فوری انجام دهند.

سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای باید نسبت به قتل‌عام و نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین و آوارگی اجباری زیر بار تروریسم و ​​کشتار، اقدام فوری انجام دهند. ‏

فردا چهارشنبه باید روز خشم بی‌سابقه‌ای علیه دشمن و جنایات آن و سفر بایدن به رژیم صهیونیستی برای پوشش و حفاظت از این جنایتکار باشد.

این پیام روشن باشد که این روزی است که پس از آن ادامه مسیر مقاومت و پیروزی و انتقام مظلوم در برابر ظالم است.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110619

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر