وزیر جنگ اسرائیل : مجوزها، ایده‌ها و پول حمله حماس به اسرائیل از ایران می‌آید

وزیر دفاع اسرائیل می‎گوید ایران، حزب الله و حماس یک محور هستند و این تهران است که برای حمله پول را تامین می‌کند و چراغ سبز نشان می‌دهد.

وزیر جنگ اسرائیل : مجوزها، ایده‌ها و پول حمله حماس به اسرائیل از ایران می‌آید

وزیر دفاع اسرائیل مدعی شد عملیات حماس یک «ایده ایرانی» بوده است

وزیر دفاع اسرائیل در پاسخ به این سوال که آیا آن‌ها شواهدی دال بر دخالت ایران در حملات حماس پیدا کرده‌اند یا خیر، گفت: «مهم نیست...این ایده یک ایده ایرانی است.»

یوآو گالانت در کنفرانس مطبوعاتی با همتای آمریکایی خود مدعی شد: «ایران، حزب الله و حماس یک محور هستند. همه چیز به طور کلی از ایران هدایت می‌شود. این مجوز توسط ایران داده شده است. پول توسط ایران تامین می‌شود و ایده‌ها در ایران شکل می‌گیرد.»

تکرار هشدار به فلسطینیان برای حرکت به جنوب

وزیر جنگ اسرائیل در نشست خبری در تل‌آویو بار دیگر از فلسطینی‌های شهر غزه خواست که شهر را تخلیه کرده و به سمت جنوب غزه بروند.

گالانت گفت: «آن‌هایی که می‌خواهند جان خود را نجات دهند، لطفاً به جنوب بروید. ما زیرساخت‌های حماس، مقرهای حماس، تأسیسات نظامی حماس را نابود می‌کنیم و این پدیده را از غزه و از روی زمین حذف می‌کنیم.

وزیر جنگ رژیم اسرائیل گفت: حمایت های آمریکا آزادی تحرک و تقویت پتانسیل های ما را تضمین می کند.

 الجزیره نوشت: یوآف گالانت افزوده است: حمایتی که از آمریکا دریافت می کنیم، برای ما آزادی تحرک و ارتقای توانایی های ما را تضمین می کند.

وی افزود: دشمن ما حماس است که شبیه داعش است و از حمایت ایران برخوردار است.

وزیر دفاع اسرائیل گفت: مجوزها، ایده‌ها و پول برای حمله به اسرائیل از ایران می‌آید

وزیر دفاع اسرائیل می‎گوید ایران، حزب الله و حماس یک محور هستند و این تهران است که برای حمله پول را تامین می‌کند و چراغ سبز نشان می‌دهد.

این وزیر اسرائیلی با اشاره به اینکه «دشمنان ما می خواهند ما را نابود کنند اما ما پیروز می شویم، »، ادامه داد: «این جنگ طولانی و سخت خواهد بود اما ما پیروز خواهیم شد.»

وی در ادامه گفت: «ضربه بسیار سختی خوردیم و بررسی خواهیم کرد و درس خواهیم گرفت. اکنون زمان جنگ است

وزیر دفاع آمریکا: این جنگی علیه موجودیت اسرائیل است / حمایت آمریکا از اسرائیل آهنین است

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا خطاب به کسانی که می‌خواهند از این وضعیت برای گسترده‌تر کردن درگیری‌ها و خونریزی‌های بیشتر استفاده کنند فقط یک کلمه می‌گویم: این کار را نکنید. 

این جنگی علیه موجودیت اسرائیل به عنوان یک کشور دموکراتیک و مردم آن است. من شخصا به اینجا آمده‌ام تا این را روشن کنم که حمایت آمریکا از اسرائیل آهنین است. 

هر کس که خواهان صلح و امنیت پایدار برای این منطقه است باید حماس را محکوم و منزوی کند. حماس نماینده مردم فلسطین یا آرمان‌های مشروع آنها برای شرافت، امنیت و تبدیل شدن به یک کشور و صلح در کنار اسرائیل نیست. 

قساوت آشکار حماس مرا یاد داعش می‌اندازد: تشنه خون، متعصب و نفرت‌پراکن. و مانند داعش آنها چیزی برای ارائه غیر از خشک‌اندیشی، تحجر و مرگ ندارند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110067

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر