وضعیت معلمان حق‌التدریس به صحن مجلس کشیده شد

رئیس سازمان برنامه گفت درباره استخدام حق‌التدریسی‌ها امروز جواب می‌دهد

 وضعیت معلمان حق‌التدریس به صحن مجلس کشیده شد

 نایب رئیس مجلس جزئیاتی از پیگیری آخرین وضعیت معلمان حق‌التدریس را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در جلسه علنی نوبت سوم روز شنبه مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی، گفت: حق‌التدریسی‌ها در مقابل مجلس تجمع کرده‌اند و احقاق حق این قشر از جامعه باید از طرف مجلس صورت گیرد چرا که تاکنون در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را به عهده داشت در پاسخ به تذکر ذاکر، اظهار کرد: شخصا از طرف مجلس با وزیر آموزش و پرورش تماس گرفتم که معاون وی به مجلس آمد. با رئیس سازمان برنامه و بودجه هم گفتگوی تلفنی داشتم که تأکید کرد جلسه‌ای خواهد داشت و پاسخ ما را در زمینه پیگیری استخدام حق‌التدریسی‌ها خواهد داد.

جمعی از معلمان حق‌التدریسی برای اعتراض به شرایط استخدامشان در وزارت آموزش و پرورش، مقابل مجلس تجمع کرده بودند. این گروه از معلمان می‌گویند وزارت آموزش وپرورش هنوز حکمشان را صادر نکرده؛ اگرچه آنها مراحل صدور احکام را گذرانده‌اند.

معلمان حق‌التدریسی همچنین در روزهای گذشته مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع کرده‌اند.

روز شنبه در مجلس تعدادی از نمایندگان درباره تعیین تکلیف این گروه از معلمان تذکر دادند. آقای محمودزاده نماینده مهاباد در نشست علنی نوبت عصر گفت «چند روز است معلمان حق التدریس مرحله سوم در تهران پیگیری وضعت استخدامی خود هستند. رئیس سازمان امور استخدامی نسبت به صدور کد استخدامی این معلمان حق التدریس اقدام کند.»

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9900

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر