گروگانگیری و سرقت هالیوودی از مغازه طلافروشی | یک گروگان به قتل رسید

جزئیات گروگان‌گیری و سرقت از یک مغازه طلافروشی اعلام شد.

گروگانگیری و سرقت هالیوودی از مغازه طلافروشی | یک گروگان به قتل رسید

جزئیات گروگانگیری و سرقت از یک مغازه طلافروشی که به قتل یکی از گروگان‌ها انجامید، اعلام شد. سارقان در حین فرار با طلاهای مسروقه و جمع شدن جمعیت، به نزدیک‌ترین منزل مسکونی وارد شدند و یک زن و مرد را به گروگان گرفتند. این  زن و مرد با استفاده از یک کلت کمری، از یک مغازه طلافروشی سرقت کردند و صاحب آن مغازه را با شلیک گلوله به قتل رساندند. جزئیات گروگان‌گیری و سرقت از یک مغازه طلافروشی اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از وقوع یک فقره گروگان‌گیری در مغازه طلافروشی در شهرستان زرندیه خبر داد.

سردار هادی رفیعی‌کیا، فرمانده انتظامی استان مرکزی ظهر یکشنبه «۲۵ تیر ماه ۱۴۰۲» در تشریح این خبر، افزود: این گروگان‌گیری دقایقی پیش توسط یک زن و مرد که هیچ نسبت رسمی با هم نداشتند، اتفاق افتاد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: حضور بهنگام مأموران پلیس باعث نجات گروگان‌ها و دستگیری یکی از گروگان‌گیرها و به هلاکت رسیدن فرد دیگر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی توضیح داد: ساعاتی پیش این زن و مرد با استفاده از یک کلت کمری از یک مغازه طلافروشی سرقت کردند و صاحب آن مغازه را با شلیک گلوله به قتل رساندند.

سردار رفیعی‌کیا اظهار کرد: این زن و مرد در حین فرار با طلاهای مسروقه و جمع شدن جمعیت، به نزدیک‌ترین منزل مسکونی آن منطقه وارد شدند و یک زن و مرد را به گروگان گرفتند. با تلاش پلیس، گروگان‌ها آزاد شدند؛ سارق مرد، توسط پلیس به هلاکت رسید و همدست وی نیز دستگیر شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 97600

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر