خبر خوش آموزش و پرورش برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این استان

رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از پذیرش مجدد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در این خبر داد.

خبر خوش آموزش و پرورش برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این استان

رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از پذیرش مجدد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در این خبر داد.

رحمت‌شهرستان الله مشرقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به بازگشت دانشگاه فرهنگیان به آران و بیدگل، اظهار داشت: رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان از اماکن آموزشی شهرستان آران و بیدگل بازدید و در مرکز آموزش سیدالشهدا حضور یافت.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل در بیان جزئیات این بازدیدها از آنان آموزشی این شهرستان افزود: با این بازدیدها آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود جهت انتقال دانشجویان فرهنگی واجد شرایط کاشانی و آران بیدگلی به این مرکز را اعلام کرد.

مشرقی همچنین در ادامه ابراز داشت: این مرکز قابلیت پذیرش حداقل ۲۵۰ دانشجو در سه رشته در مقطع کارشناسی را دارد که با حمایت‌های امام جمعه و فرماندار و سایر مسئولین شهرستان آران و بیدگل در آینده نزدیک شاهد حضور دانشجویان در این مرکز خواهیم بود.

وی گفت: مرکز آموزشی سیدالشهدا به همت خیر محمد خالقی و همسرش دستمزد در زمینی به مساحت بیش از سه هزار و ۲۶۰ متر مربع با بیش از دو هزار و ۶۰۰ متر فضای آموزشی اداری و سالن ورزشی به مساحت ۸۰۰ متر مربع واقع در خیابان امام حسین(ع) در خرداد ماه ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید.

علی اکبر کجباف، سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان در ادامه با تقدیر از خیرین و سازندگان این مجموعه بزرگ، اظهار داشت: امکاناتی که در این منطقه وجود دارد موجب شد تا با حضور دانشجویان در این مجموعه موافقت شود.

وی تصریح کرد: امکاناتی نظیر فضای آموزشی، سازه مدرن و به روز، سالن ورزشی چند منظوره و همچنین دسترسی آسان به راه‌های اصلی و امکانات رفاهی جهت استفاده دانشجویان در این منطقه از جمله دلایل انتخاب این مرکز است.

به گزارش تسنیم، با وجود فعالیت دانشگاه فرهنگیان در آران و بیدگل در چند سال گذشته این دانشگاه دانشجویی پذیرش نکرده و دانشجویان مشغول در این مرکز نیز به مراکز اصفهان منتقل شده بودند.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96805

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر