از پرونده مسمومیت‌های الکلی چه خبر؟

ستایشی درباره پرونده‌های مسمومیت‌های الکلی گفت: این مسأله تأسف‌بار بود که افرادی مبادرت به این کار کنند، چون ممنوعیت شرعی و قانونی دارد؛ اما قوه قضاییه بنا بر تکالیفی که دارد نسبت به پیگیری پرونده فوت و مسومیت ناشی از مصرف الکل در استان‌های البرز، آذربایجان غربی، قزوین و هرمزگان اقداتی انجام داده است.

از پرونده مسمومیت‌های الکلی چه خبر؟

سخنگوی قوه قضاییه گفت: تعداد متوفیان مربوط به توزیع مشروبات الکلی مسموم مشخص است و البته برای اظهار نظر قطعی باید نظریه پزشکی قانونی کشور اعلام شود.

 مسعود ستایشی؛ سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز ۱۳ تیرماه با تبریک اعیاد ماه ذی‌الحجه درباره پرونده‌های مسمومیت‌های الکلی گفت: این مسأله تأسف‌بار بود که افرادی مبادرت به این کار کنند، چون ممنوعیت شرعی و قانونی دارد؛ اما قوه قضاییه بنا بر تکالیفی که دارد نسبت به پیگیری پرونده فوت و مسومیت ناشی از مصرف الکل در استان‌های البرز، آذربایجان غربی، قزوین و هرمزگان اقداتی انجام داده است.

وی گفت: در استان البرز ده نفر به اتهام تولید و توزیع مشروبات الکلی دستگیر شده‌اند و برای تمامی آن‌ها قرار بازداشت موقت صادر شده و همگی روانه زندان شده‌اند.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: تعداد متوفیان مربوط به توزیع مشروبات الکلی مسموم نسبت به این ۱۰ نفر مشخص است و البته برای اظهار نظر قطعی باید نظریه پزشکی قانونی کشور اعلام شود.

ستایشی ادامه داد: در استان قزوین از اول لغایت دهم تیرماه جاری، ۲۹ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند یا مراجعه کردند که ۲ نفر از آن‌ها فوت شدند، دو نفر هنوز بستری هستند، ۷ نفر درمان سرپایی شدند و ۱۸ نفر هم پس از درمان ترخیص شدند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95620

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر