شکار ۱۰۰ زن تهرانی توسط مرد خشن/ وحشت شدید زنان در کلانتری

در پی اشرافیت های اطلاعاتی ماموران کلانتری 168 سیزده آبان محل اختفاء یکی از سارقان حرفه ای را که به شیوه زورگیری اقدام به سرقت طلاجات از بانوان در نقاط مختلف تهران می کرد را در محله سیزده آبان شناسایی کردند.

شکار ۱۰۰ زن تهرانی توسط مرد خشن/ وحشت شدید زنان در کلانتری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی با ۱۰۰ فقره سرقت که با شیوه زورگیری طلاجات بانوان را سرقت می کرد ، خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اشرافیت های اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان محل اختفاء یکی از سارقان حرفه ای را که به شیوه زورگیری اقدام به سرقت طلاجات از بانوان در نقاط مختلف تهران می کرد را در محله سیزده آبان شناسایی کردند.

وی افزود: پس از مراقبت های شبانه روزی و انجام هماهنگی های لازم سرانجام در ۵ تیرماه سال جاری تیم عملیات به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات منسجم  متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در تحقیقات بعمل آمده متهم ۴۰ ساله به بیش از ۱۰۰ فقره زورگیری از بانوان در سطح تهران به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد که جهت بررسی بیشتر پرونده به همراه متهم تحویل پلیس آگاهی شهرستان ری اعزام شد.

سرهنگ طرهانی، با اشاره به این که پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم با رعایت هشدارهای پلیسی در زمینه پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95078

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر