شکارچی زنان در تهران دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقی که از بانوان با تهدید سلاح سرد 20 فقره زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: تا کنون 14 نفر از شهروندان سارق را شناسایی کردند.

شکارچی زنان در تهران دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقی که از بانوان با تهدید سلاح سرد ۲۰ فقره زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: تا کنون ۱۴ نفر از شهروندان سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت : ساعت ۱۰ شامگاه ۲۸ خرداد جاری عملیات کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان "شریعتی" تهران بودند که به مرد مسن که به صورت پیاده ، افراد گذری از پارک داخل خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند.

  وی گفت: متهمان در همین حین به طرف خانم میانسالی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک گردنبند زورگیری و به سرعت از محل گریخت.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی، متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از وی یک قبضه سلاح سرد و  گردنبندی که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم ۵۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۰ فقره سرقت مشابه که تا کنون ۱۴ نفر مال باخته به کلانتری مراجعه و متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد : در این رابطه ۱۴ شاکی که اکثر آنها خانم های مسن بودند شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93149

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر