دستور فوری آموزش و پرورش به مدارس

۳۸ درصد از شهریه تعیین شده برای هر مدرسه نیز طبق فوق برنامه است؛ فعالیت‌های تابستانی مدارس به شهریه‌ ثابت اضافه می‌شود که این شهریه برای مهر ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲ به بعد است و شامل حال فعالیت‌های امسال نمی‌شود.

دستور فوری آموزش و پرورش به مدارس

شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد شهریه مدارس برای مهر ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه همراه بوده و همین موضوع موجب شگفتی و البته سردرگمی خانواده‌ها شده است. رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش کف و سقف  شهریه مدارس را به مدارس ابلاغ  کرد. وزارت آموزش و پرورش  کف شهریه مدارس  غیر دولتی از ۵ میلیون را و سقف شهریه مدارس راتا ۴۸ میلیون تومان اعلام کرد .جزییات شهریه مدارس را در این خبر دنبال کنید

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورشگفت: برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲ میزان شهریه مصوب مدارس غیر دولتی از ۵ میلیون آغاز می‌شود و تا ۴۸ میلیون تومان است که فقط دو مدرسه ما مجاز به دریافت شهریه ۴۸ میلیون تومانی هستند.

بیشتر بخوانید: جزئیات بخشنامه جدید آموزش و پرورش اعلام شد + شهریه و شرایط ثبت‌نام در مدارس

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت  امسال در فرمول شهریه مدارس غیر دولتی «نیروی انسانی» را همراه با لزوم «آموزش» این نیروها مد نظر قرار داده‌ایم 

احمد محمودزاده در نشستی خبری با موضوع شهریه مدارس غیر دولتی و توانمندسازی نیروی انسانی در مدارس غیر دولتی، اظهار کرد: ۳۸ درصد از شهریه تعیین شده برای هر مدرسه نیز طبق فوق برنامه است؛ فعالیت‌های تابستانی مدارس به شهریه‌ ثابت اضافه می‌شود که این شهریه برای مهر ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲ به بعد است و شامل حال فعالیت‌های امسال نمی‌شود.

شهریه فعالیت‌های فوق برنامه و پرورشی «اختیاری» است

وی با بیان اینکه سرانه نیروی انسانی، سرانه فضای فیزیکی و تجهیزاتی، ضریب کیفیت بخشی و فوق برنامه درسی و برنامه‌های مکمل در شهریه تعیین شده مدارس مد نظر قرار گرفته است، ادامه داد: شهریه فعالیت فوق برنامه و پرورشی مدارس غیر دولتی اختیاری است و البته اغلب والدین برای دریافت این برنامه ‌ها فرزندان را در مدارس غیر دولتی ثبت نام می‌کنند.

محمودزاده تصریح کرد: حداکثر ساعت فعالیت فوق برنامه و مکمل و تابستانی در مقطع ابتدایی ۶ ساعت، در مقطع متوسطه اول ۸ ساعت در مقطع متوسطه دوم ۷ ساعت و برای هنرستان‌ها ۲ تا ۵ ساعت در هفته است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93809

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر