این مجرم خطرناک را شناسایی کنید + عکس

پلیس تصویر و عکس یک مجرم خطرناک را جهت شناسایی توسط شهروندان منتشر کرد.

این مجرم خطرناک را شناسایی کنید + عکس

پزشک قلابی در یکی از شهرستان‌های استان البرز که از شهروندان و بیمارانش سوءاستفاده، کلاهبرداری، دریافت مبالغ کلان و تجویز داروهای غیرمجاز کرده بود، دستگیر شد. پزشک قلابی در یکی از شهرستان‌های استان البرز رسوا شد. این پزشک قلابی در مخفی‌گاه خود و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. راز بی‌شرمانه پزشک قلابی برملا شد. این پزشک قلابی، بدون هیچگونه مدارک پزشکی، خود را متخصص معرفی کرده و از بیمارانش کلاهبرداری و سوءاستفاده کرده بود.  پلیس تصویر این پزشک قلابی و متهم را جهت شناسایی توسط شهروندان منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: راز بی‌شرمانه پزشک شمالی برملا شد

فرماندهی انتظامی اعلام کرد: تصویر این متهم منتشر می‌شود تا شهروندانی که از سوی این پزشک قلابی مورد کلاهبرداری و سوءاستفاده قرار گرفته‌اند، برای پیگیری و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اقدام بی‌شرمانه پزشک لارستانی با بیمارانش لورفت

جزئیات دستگیری فردی که به دروغ، خود را پزشک معرفی کرده و اقدام به کلاهبرداری، سوءاستفاده و دریافت مبالغ کلان از شهروندان و بیمارانش کرده بود، اعلام شد. پلیس از شهروندان درخواست کرد فریب این‌گونه افراد سودجو را نخورند و در صورت نیاز به پزشک، حتما از مراکز معتبر پزشکی و درمانی استفاده کنند.

پزشک قلابی

پلیس تصویر یک پزشک قلابی را جهت شناسایی توسط شهروندان منتشر کرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس با انتشار تصویر فردی که خود را پزشک معرفی کرده بود، از شهروندان خواست چنانچه توسط این متهم مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، به پلیس آگاهی فردیس مراجعه کنند.

کامران ملکی،  فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس استان البرز اعلام کرد: تصویر فردی که خود را پزشک معرفی کرده بود، منتشر شد. از شهروندان درخواست می‌کنیم چنانچه توسط این متهم مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، به پلیس آگاهی فردیس مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: ویدئویی از پزشک قلابی که از زنان سواستفاده می‌کرد

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان پزشک، اقدام به مداوای بیماران و تجویز دارو برای آنها به صورت غیرقانونی می‌کند، بلافاصله موضوع در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تاکید کرد: ماموران با شناسایی محل اختفای متهم و کسب دستور قضایی، نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

کامران ملکی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد، از شهروندان درخواست کرد فریب این‌گونه افراد سودجو را نخورند و در صورت نیاز به پزشک حتما از مراکز معتبر پزشکی و درمانی استفاده کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان تاکید کرد: در اجرای دستور دادیار محترم شعبه ۴ دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس تصویر متهم منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان از سوی این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای پیگیری و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی شهرستان فردیس مراجعه کنند.

پزشک قلابی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92337

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر