راز بی‌شرمانه پزشک شمالی برملا شد

راز یک پزشک متخصص در یکی از شهرهای شمالی ایران برملا شد.

راز بی‌شرمانه پزشک شمالی برملا شد

پزشک قلابی در یکی از شهرهای شمالی ایران رسوا شد. راز بی‌شرمانه پزشک قلابی برملا شد. این پزشک قلابی که ادعای می‌کرده است متخصص پوست و مو است، دستگیر شد. این پزشک قلابی ۳۳ ساله، بدون هیچگونه مدارک پزشکی، خود را متخصص پوست و مو معرفی می‌کرده و از شهروندان کلاهبرداری می‌کرده و برای انجام خدمات زیبایی، مبالغ بالایی دریافت می‌کرده است. مطب این پزشک قلابی در شهر صومعه‌سراری استان گیلان پلمپ شد. جزئیات دستگیری این پزشک قلابی خانم که به دروغ، خود را متخصص پوست و مو معرفی کرده بود، اعلام شد.

بیشتر بخوانید: ویدئویی از دکتر قلابی که از زنان سوءاستفاده می‌کرد

فرمانده انتظامی صومعه سرا اعلام کرد: با همکاری کارشناسان علوم پزشکی و هماهنگی قضایی، مطب غیرمجاز پزشک قلابی متخصص پوست و مو، پلمپ شد و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد. شهروندان برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پزشک قلابی

فرمانده انتظامی صومعه سرا از پلمپ مطب پزشکی یک پزشک قلابی متخصص پوست و مو در این شهرستان خبر داد و گفت: پزشک متخصص قلابی پوست و مو دستگیر شد و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی صومعه سرا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام تحقیقات نامحسوس و اشرافیت اطلاعاتی، یک مطب پزشکی غیرمجاز را که در این مکان، بدون مجوز به شهروندان خدمات زیبایی ارائه می‌شد، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه پلیس پس از هماهنگی قضایی، ماموران به همراه نمایندگان علوم پزشکی به مطب مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد، یک خانم بدون هیچگونه مدارک پزشکی خود را متخصص پوست و مو معرفی کرده و در حال فعالیت است.

سرهنگ وهاب‌زاده از دستگیری متهم ۳۳ ساله و معرفی او با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و گفت: با همکاری کارشناسان علوم پزشکی و هماهنگی قضایی، مطب غیرمجاز پلمپ و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

او به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری و مقابله با جرایم اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا تاکید کرد: شهروندان برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92327

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر