پدیده عجیب و تکان‌دهنده در پایتخت | در خانه‌های دودی تهران چه می‌گذرد؟

خانه‌های دودی، پدیده نوظهور در تهران هستند.

پدیده عجیب و تکان‌دهنده در پایتخت | در خانه‌های دودی تهران چه می‌گذرد؟

خانه‌های دودی پدیده نوظهور در تهران هستند. ۳۷ خانه دودی در تهران شناسایی شده‌اند. در این خانه‌های دودی تهران چه می‌گذرد؟ یک عضو شورای شهر تهران در خصوص خانه‌های دودی تهران توضیحاتی ارائه کرد.

محمد شیری در رابطه با حضور معتادان متجاهر در منطقه ۱۵ گفت: این منطقه یکی از وسیع ترین مناطق سطح شهرتهران است که به لحاظ تمرکز اصنافی نظیر اوراقچی‌های محدوده شوش و صنوف وابسته به ضایعات، محل مناسبی جهت استقرار افراد کارتن خواب و معتادان متجاهر شده است.

او با اشاره به اینکه ۳۷ خانه دودی در سطح منطقه شناسایی شده است، افزود: با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی ۲۵ مورد از خانه های دودی از ابتدای سال و سایر موارد نیز به زودی با کسب دستور قضایی پلمپ می‌شوند.

به گفته شهردار منطقه ۱۵« طرح جمع آوری و پاکسازی اماکن عمومی و بوستان‌ها از معتادان متجاهر به صورت روزانه و همچنین طرح‌های فوریتی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری دستگاه های ذیربط به اجرا درآمد.»

پیش از این عضو شورای شهر تهران گفته بود : ۳۷ واحد خانه دودی توسط شهرداری تهران شناسایی شده است.

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت محله شوش گفت: ۶۰ درصد این محله را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد و ۵۰ درصد افراد این محله اتباع هستند.

امانی با اشاره به خانه‌های دودی گفت: ۳۷ واحد خانه دودی توسط شهرداری تهران شناسایی شده است و در این خانه افراد به استعمال مواد مخدر مشغول هستند.

عضو شورای شهر تهران گفت: شوش یکی از محلات قدیمی تهران است که دچار مشکلات فرهنگی و اجتماعی شده است همچنین بافت فرسوده این محله درحال نوسازی است.

عضو شورای شهر تهران گفت: علی رغم ساخت مجموعه‌ای در خاوران اما همچنان اوراق فروشان یکی از مشکلات محله است همچنین آسفالت این محله نیز نیازمند ترمیم است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ساماندهی اتباع بیگانه گفت: تبعات حضور این افراد بسیار زیاد است و از مجلس شورای اسلامی می‌خواهم لایحه سازمان اقامت را تصویب کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91505

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        واقعاً شوش زمان شاه تهران بوده الان بدرد نمی خوره یه بیل مکانیکی می خواد بکوبید دوتا برج بسازی هم بازار تمیز میشه همه شهر قشنگ هم ترافیک کم میشه من نمی‌دونم شهردار چه می‌کنه بهتر از این چی هست

      ارسال نظر