حجم ویدیو: 15.82M | مدت زمان : 00:01:17

ببینید| خراسان شمالی را آب برد!

بارش‌های سیل‌آسای عصر امروز در خراسان شمالی باعث بروز حوادث و ایجاد خساراتی شد.

بارش‌های سیل‌آسای عصر امروز در خراسان شمالی باعث بروز حوادث و ایجاد خساراتی شد.

به گزارش عرشه آنلاین، بارش‌های سیل‌آسای عصر امروز در خراسان شمالی باعث بروز حوادث و ایجاد خساراتی شد.

ابوالفضل محبان؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر ‌خراسان شمالی از ۶ حادثه جاده‌ای، ۱۵ ‌مصدوم و ۳ ‌کشته از شروع بارش باران بعدازظهر در خراسان شمالی خبر داد.

وی افزود: بر اثر برخورد رخ به رخ دو خودروی کامیون و پارس در محور آشخانه به جنگل گلستان ۳ نفر کشته برجا گذاشت که توسط امدادگران و نجاتگران پایگاه شهدای دشت رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی تصریح کرد: برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید با تیبا در محور آشخانه به جنگل گلستان ۷ نفر مصدوم داشت که بعد از انجام امداد و کمک های اولیه توسط آمبولانس هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

محبان گفت: ۲ خودروی پراید و زانتیا در محور بجنورد اسفراین گردنه پلمیس یک نفر مصدوم داشت که توسط آمبولانس پایگاه امداد و نجات شهید به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وی افزود: بر اثر برخورد دو خودروی پراید در محور اسفراین به بجنورد گردنه اسدلی ۶ نفر مصدوم داشت که توسط آمبولانس پایگاه امداد و نجات اسدلی و اورژانس به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

مدیرعامل هلال احمر در تشریح ششمین حادثه اظهار داشت: انحراف خودروی ال ۹۰ و برخورد با گاردریل در محور بجنورد به آشخانه حادثه آفرید و یک نفر مصدوم برجای گذاشت که توسط امدادگران و نجاتگران پایگاه امداد و نجات امام سجاد(ع) شیروان به بیمارستان انتقال داده شدند.

بر اثر بارش شدید باران و راه افتادن سیلاب در بخشی از مسیر مواصلاتی خراسان شمالی به شمال در محدوده جوزک،این محور فعلا مسدود و ترافیک سنگین خودروها در این مسیر وجود دارد.

به گزارش تسنیم، بر اساس اعلام هواشناسی، از عصر امروز تا صبح فردا در استان اخطار قرمز هواشناسی صادر شده است.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91259

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر