حادثه هولناک و برادرکشی خونین در میانجاده کرج | در میدان کرج چه خبر بود؟

جانشین فرمانده انتظامی البرز درباره قتل هولناک یک مرد جوان به دست برادرش در کرج توضیحاتی ارائه کرد و جزئیات یک حادثه هولناک در میدان کرج را اعلام کرد.

حادثه هولناک و برادرکشی خونین در میانجاده کرج | در میدان کرج چه خبر بود؟

برادرکشی خونین در کرج خبرساز شد. جزئیات قتل تکان‌دهنده و دستگیری قاتل برادرکش در کرج اعلام شد. جانشین فرمانده انتظامی البرز از قتل هولناک یک مرد جوان به دست برادرش در کرج خبر داد و جزئیات این جنایت هولناک را اعلام کرد. جانشین فرمانده انتظامی البرز درباره قتل هولناک یک مرد جوان به دست برادرش در کرج توضیحاتی ارائه کرد و جزئیات یک حادثه هولناک در میدان کرج را اعلام کرد.

جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری شخصی که برادر خودش را در کرج با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید: جنایت مخوف در محمدشهر کرج | قتل تکان‌دهنده شوهر به کمک دوست پسر!

سرهنگ محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد: اوایل خرداد ماه سال جاری خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل در منطقه میانجاده شهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله عوامل اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی البرز افزود: با حضور کاراگاهان مشخص شد که در یک درگیری خانوادگی یک مرد ۳۰ ساله که سابقه اعتیاد به ماده توهم زای شیشه داشته اقدام به قتل برادر ۴۵ ساله خود کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی البرز با اشاره به دستگیری قاتل در همان دقایق ابتدایی وقوع جرم، گفت: متهم به صراحت به قتل برادرش به وسیله وارد آوردن ضربات متعدد چاقو اعتراف کرد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: انگیزه قاتل از انجام قتل درگیری خانوادگی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی البرز در پایان از تکمیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی خبر داد و گفت: بسیاری از جنایات و حوادث تلخ این چنینی با اندکی صبر و بردباری قابل پیشگیری است.

در میدان کرج چه اتفاقی افتاد؟

فرمانده انتظامی کرج گفت: فردی که با سلاح سرد در میدان کرج با عربده کشی خیابان را بسته و نظم و امنیت عمومی را برهم زده بود، دستگیر شد.

سرهنگ پیمان گودرزی، فرمانده انتظامی کرج اظهار کرد: در پی تماس چندین شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام این خبر که فردی قمه به دست با بستن خیابان قدرت نمایی می‌کند، بلافاصله عوامل گشت ضربتی پلیس کرج برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی کرج افزود: به محض رسیدن ماموران مشاهده کردند فردی قمه به دست، خیابان را بسته و قدرت نمایی می‌کند، بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی این شخص را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه متهم به سمت مأموران حمله ور شده و جراحت جزئی به آنها وارد کرده، خاطرنشان کرد: این فرد با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی کرج تاکید کرد: پلیس با این افرادی که به تصور قدرت نمایی نظم و امنیت شهروندان را برهم می‌زنند، به هیچ وجه مماشات نخواهد کرد و به شدیدترین نحو ممکن با آنها برخورد خواهد شد.

کشف خطرناک پلیس در کرج

کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز در کرج خبرساز شد.

کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز در کرج خبرساز شد. جزئیات کشف پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز در کرج اعلام شد. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف بیش از ۱۵ هزار عدد انواع قرص غیرمجاز و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز درباره کشف بیش از ۱۵ هزار عدد انواع قرص غیرمجاز در کرج توضیحاتی ارائه کرد.

سرهنگ علی سلیم‌پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت تعداد افراد سودجو در رابطه با تهیه، تولید، نگهداری و توزیع انواع قرص‌های غیرمجاز در شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مخدر استان قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز اظهار داشت: پس از اطمینان از صحت موضوع و اخذ دستور از مقام قضایی، ماموران این پلیس به همراه یک اکیپ از مأموران پلیس مبارزه مواد مخدر فراجا به مکان مورد نظر اعزام شده و موفق به کشف ۱۵ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص غیر مجاز و مقادیری مواد اولیه و تعدادی ابزار و ادوات ساخت و تولید قرص‌های غیز مجاز شدند.

این مقام انتظامی گفت: در این عملیات پلیسی، ۲ متهم دستگیر شدند.رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز تاکید کرد: تعداد ۲ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتور سیکلت متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

کشف پلیس در کرج

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91061

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر