انبار چسب بازار تهران همچنان می‌سوزد!

آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران هنوز مهار نشده است.

انبار چسب بازار تهران همچنان می‌سوزد!

آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران هنوز مهار نشده است. بخش زیادی از آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران مهار شده است اما هنوز در قسمت‌هایی از زیرزمین، با توجه به گازهای شدید چسب‌ها و حرارت بالا و به دلیل حرارت بالا، مجدداً آتش‌ها شعله‌ور می‌شوند و کماکان عملیات اطفای آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران ادامه دارد.

آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران

ساعت ۹:۳۵ صبح روز گذشته «سه‌شنبه، ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۲» در خیابان خیام قبل از چهارراه گلوبندک، کوچه امین (منطقه ۱۲ تهران) یک انبار چسب دچار حریق شد. آخرین اخبار و جزئیات در خصوص آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران و ممنوعیت تردد در این منطقه تهران اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: آتش‌سوزی‌ای که از روز گذشته در انبار چسب بازار رخ داده است، کماکان در قسمت زیرزمین روشن است.

بیشتر بخوانید: تصاویر ترسناک و تکان‌دهنده از آتش‌سوزی در بازار تهران

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، با اشاره به آخرین وضعیت آتش سوزی در انبار چسب گفت: روز گذشته «سه‌شنبه، ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۲» آتش‌سوزی در بازار سید ولی و در قسمت مغازه‌های مملو از چسب رخ داد؛ با گذشت حدود ۲۴ ساعت از آغاز آتش سوزی، آتش مغازه‌های بالایی مهار شده است و عملیات لکه‌گیری در قسمت بالایی به پایان رسیده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: مشکل اصلی در قسمت زیر زمین است؛ با توجه به انبارهای بزرگ‌تری که در قسمت زیر زمین وجود دارد و با توجه به اینکه کاملاً شعله‌ور بود و تنها یک مسیر با یک به آنجا وجود داشت، هیچ امکان ورودی وجود نداشت؛ با توجه به احتمال انفجار و ریزش ساختمان عملیات تهاجمی در زیر زمین، زمان‌بر و سخت بود.

ملکی گفت: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته، به یکباره سقف زیر زمین در قسمت شرقی تخریب شد و روی مغازه‌ها ریخت و با توجه به پیش بینی‌هایی که انجام شده و احتمال تخریب با حداقل نفرات عملیات ادامه یافت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تصریح کرد: بخش زیادی از آتش خاموش شده است اما هنوز در قسمت‌هایی از زیر زمین، با توجه به گازهای شدید چسب‌ها و حرارت بالا و به دلیل حرارت بالا، مجدداً آتش‌ها شعله‌ور می‌شوند و کماکان عملیات ادامه دارد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90877

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر