تصاویر ترسناک و تکان‌دهنده از آتش‌سوزی در بازار تهران

تصاویری و ویدئوهایی ترسناک و تکان‌دهنده از آتش‌سوزی در انبار چسب بازار تهران منتشر شده است.

تصاویر ترسناک و تکان‌دهنده از آتش‌سوزی در بازار تهران

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران و آمار مصدومان و جانباختگان این حادثه اعلام شد. ویدئوها و تصاویری تکان‌دهنده از آتش‌سوزی در انبار چسب بازار تهران منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: تردد در این منطقه تهران ممنوع شد

آتش‌سوزی در انبار چسب بازار تهران موجب ممنوعیت تردد در محدوده چهارراه گلوبندک تهران شد. ساعت ۹:۳۵ صبح امروز «سه‌شنبه، ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۲» در خیابان خیام قبل از چهارراه گلوبندک، کوچه امین (منطقه ۱۲ تهران) یک انبار چسب دچار حریق شد. آخرین اخبار و جزئیات در خصوص آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران و ممنوعیت تردد در این منطقه تهران اعلام شد.

آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران

آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران

آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران

آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران

آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران


آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران

آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران

آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران

ممنوعیت تردد در منطقه آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد که از دقایقی پیش ساعت ۹:۳۵ صبح امروز «سه‌شنبه، ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۲» یک انبار چسب در بازار سید ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران گفت: با توجه به وقوع حریق در محدوده خیابان خیام و گستردگی آن، محدودیت ترافیکی از میدان محمدیه به سمت شمال و چهارراه گلوبندک به سمت جنوب اعمال شده است.

سرهنگ علی‌اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به وقوع حریق در محدوده خیابان خیام و گستردگی آن، محدودیت ترافیکی از میدان محمدیه به سمت شمال و چهارراه گلوبندک به سمت جنوب اعمال شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در ساعت 9:35 صبح امروز در خیابان خیام قبل از چهارراه گلوبندک کوچه امین (منطقه12) یک باب انبار چسب دچار حریق شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: تیم‌های پلیس راهور منطقه 12 جهت روان‌سازی ترافیک و عوامل آتش نشانی جهت اطفای حریق در محل حضور دارند.

خبر تازه از تعداد مصدومان و جانباختگان حادثه آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران و محبوس‌شدگان در پاساژ

تعداد مصدومان و جانباختگان حادثه آتش‌سوزی انبار چسب بازار تهران هنوز مشخص نیست و اطلاعات ضدونقیضی در مورد تعداد افرادی که داخل پاساژ گرفتار شده‌اند، وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ما حداقل چهار تا پنج مرتبه به مسئولان این پاساژ اخطار داده بودیم اما متأسفانه هیچ ترتیب اثری به اخطارهای آتش نشانی داده نشده است.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص حادثه آتش‌سوزی صبح امروز در بازار سید ولی تهران گفت: در پی تماس‌های زیادی که شهروندان گرامی با سامانه ۱۲۵ داشتند و آتش سوزی گسترده در بازار را گزارش داده‌اند؛ ۱۱ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر و خودروهای پشتیبانی و عوامل شهرداری منطقه ۱۲ در منطقه حضور یافتند و حتی آتش نشانان ایستگاه اول ظرف مدت ۳ دقیقه در منطقه حاضر شدند.

او با بیان اینکه محل آتش سوزی یک پاساژ سه طبقه بود؛ گفت: این پاساژ سه طبقه با کاربری تولید چسب و مواد اولیه کفاشی بوده و خصوصاً تینر در پاساژ وجود داشت. ۱۵ تا ۲۰ مغازه به صورت کامل آتش گرفت و آتش‌ها به مناطقی از پاساژهای مجاور هم سرایت پیدا کرد که آتش‌نشانان نگذاشتند دامنه آتش چندان فراگیر شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش مهار شده است، گفت: در حال حاضر همکاران ما در حال لکه‌گیری و خاموش کردن کامل حریق و اطفای کامل آن هستند.

ملکی در خصوص تعداد جانباختگان و آسیب دیدگان این حادثه گفت: تا به این لحظه هیچ اطلاعی در مورد اینکه این حادثه فوتی یا مصدوم داشته است نداریم و نمی‌توانیم آمار دقیقی ارائه دهیم. اطلاعات ضدونقیضی در مورد اینکه افرادی داخل پاساژ گرفتار شده‌اند، وجود دارد و آمار دقیق و مطمئنی نداریم. طبیعتاً همزمان با اتمام عملیات اطفای حریق، عملیات جستجوی مفقودین را هم آغاز خواهیم کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: متاسفانه صاحبان این پاساژ به اخطارهای قبلی ما که این ساختمان ناایمن است توجه نکردند؛ ما حداقل چهار تا پنج مرتبه به مسئولان این پاساژ اخطار داده بودیم اما متاسفانه از نحوه چیدمان وسایل در انبارها و کیفیت سیم کشی‌ها مشخص است که هیچ ترتیب اثری به اخطارهای آتش نشانی داده نشده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90765

ارسال نظر