توقیف یک شناور و کشف موتورهای لنج دریایی در بندر عامری

جزئیات توقیف یک شناور و کشف موتورهای لنج دریایی در بندر عامری بوشهر اعلام شد.

توقیف یک شناور و کشف موتورهای لنج دریایی در بندر عامری

یک شناور در بندر عامری بوشهر توقیف پنج موتور لنج دریایی قاچاق کشف شد. فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور باری و کشف پنج موتور لنج دریایی قاچاق در بندر عامری خبر داد. جزئیات توقیف یک شناور و کشف موتورهای لنج دریایی در بندر عامری بوشهر اعلام شد.

سرهنگ یدالله شرفی، فرمانده مرزبانی استان بوشهر صبح دوشنبه «۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۲» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق، مرزبانان استان بوشهر عزمی جدی و تلاش شبانه‌روزی در این زمینه دارند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: دریابانان پایگاه دریابانی بوشهر با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در یک شناور و احتمال تخلیه غیر مجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناور شدند.

او افزود: در بازدید مأمورین از شناور توقیفی، تعداد پنج دستگاه موتور لنج دریایی یانمار به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن اشاره به دستگیری دو نفر و معرفی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان ضمن تأمین امنیت مرزها و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90557

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر