توزیع مشروبات الکلی تقلبی و مسموم در کرج | شهروندان هوشیار باشند

توزیع مشروبات الکلی مسموم در کرج، موجب مرگ و مسمومیت تعداد زیادی از شهروندان شده است.

توزیع مشروبات الکلی تقلبی و مسموم در کرج | شهروندان هوشیار باشند

مشروبات الکلی تقلبی و مسموم در کرج قربانی گرفت. توزیع مشروبات الکلی مسموم در کرج موجب مرگ و مسمومیت تعداد زیادی از شهروندان شده است. فرمانده انتظامی استان البرز از مرگ و مسمومیت تعداد زیادی از شهروندان کرجی بر اثر استفاده از مشروبات الکلی خبر داد. فرمانده انتظامی استان البرزجزئیات دستگیری اعضای باندی که با توزیع مشروبات الکلی مسموم باعث فوت و مسمومیت تعدادی از شهروندان شده بودند، را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: چاقوکشی در پارک نهج البلاغه کرج به خاطر حجاب یک زن

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اعضای باندی که با توزیع مشروبات الکلی مسموم باعث فوت و مسمومیت تعدادی از شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: به دنبال فوت و مسمومیت تعدادی از شهروندان بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم در منطقه مهرشهر کرج، بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان محول شد.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: با بررسی‌های فنی و پلیسی مشخص شد که جان باختگان به صورت متوالی از یکی از اوباش منطقه مهرشهر اقدام به تهیه مشروبات الکلی کرده که بلافاصله با هماهنگی قضائی این شخص دستگیر و در تحقیقات از وی مشخص شد که این فرد فقط صرفاً توزیع کننده بوده که دستگیری عاملان اصلی این موضوع همچنان در دستورکار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با تلاش‌های اطلاعاتی گسترده در نهایت هویت ۳ نفر از افراد دخیل در این پرونده شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی از پلمب یک واحد عرضه لوازم پزشکی و یک کارخانه تولید الکل‌های صنعتی در خصوص این پرونده خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی بر روی این پرونده همچنان ادامه دارد.

سردار هداوند تاکید کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه جرایم و تخلفات است.

عامل توزیع مشروبات الکلی در کرج بازداشت شد

عامل توزیع مشروبات الکلی مرگ آور در کرج بازداشت شد.

بر اثر توزیع مشروبات الکلی شب گذشته  حدود  ۸۸ نفر در مناطقی از شهر کرج دچار مسمومیت و گفته می شود تاکنون ۱۴ نفر نیز فوت کرده اند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 89612

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر