تحصیل رایگان و بورسیه تحصیلی مالزی + لینک ثبت‌نام

شرایط تحصیل رایگان و نحوه ثبت‌نام بورسیه تحصیلی مالزی اعلام شد.

تحصیل رایگان و بورسیه تحصیلی مالزی + لینک ثبت‌نام

بورس تحصیلی کشور مالزی تمدید شد. شرایط تحصیل رایگان و نحوه ثبت‌نام بورسیه تحصیلی مالزی اعلام شد. سازمان امور دانشجویان جزئیات  تحصیل رایگان و نحوه ثبت‌نام بورسیه تحصیلی مالزی را اعلام کرد. 

سازمان امور دانشجویان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بورس تحصیلی کشور مالزی طی مذاکرات و پیگیری های رایزن علمی با وزارت علوم و تحصیلات تکمیلی کشور مالزی تا ۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: فراخوان بورس تحصیلی دولت مجارستان ۲۰۲۳ + لینک ثبت‌نام

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از سازمان امور دانشجویان، سازمان امور دانشجویان در این اطلاعیه‌ اعلام کرد:

«پیرو مذاکرات انجام شده فیمابین رایزنی علمی جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه با وزارت علوم و تحصیلات تکمیلی مالزی، توافق شد، تا بورس دولتی این کشور صرفا جهت اتباع ایرانی تا تاریخ ۳۰ (May) مصادف با ساعت ۱۹ شب ۷ خرداد ماه تمدید شود.

بر اساس این بورس پذیرفته شدگان در این دوره ضمن معافیت از پرداخت شهریه دانشگاه و استفاده از خدمات ویزا و بیمه، ماهانه مبلغ ۱۵۰۰ رینگیت مالزی نیز مقرری دریافت خواهند کرد.

داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه دقیق شرایط، فرم درخواست را تکمیل و همراه با مدارک درخواستی تا ۷ خردادماه به آدرس ایمیل southeast@saorg.ir رایزنی جمهوری اسلامی ایران در جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه، مستقر در کوالالامپور ارسال کنند، همچنین داوطلبان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با دفتر رایزنی علمی تماس حاصل کنند.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88358

ارسال نظر