توضیحات مهم آموزش و پرورش درباره مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان

وزارت آموزش و پرورش درباره مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات مهم آموزش و پرورش درباره مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان

وزارت آموزش و پرورش آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان و کلاس اولی‌ها را اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۶ خرداد در استان خبر داد.

علیرضا موسوی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها به صورت حضوری از ۶ خرداد آغاز می‌شود و والدین با مراجعه حضوری و با توجه به ظرفیت مدرسه می‌توانند ثبت‌نام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: سنجش سلامت و غربالگری دانش آموزان از مدتی پیش انجام شده است و حدود ۱۷ هزار نفر نوبت گیری کرده اند.

موسوی نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه امسال امتحان نهایی تأثیر زیادی در آزمون سراسری دارد بنابراین حساسیت خاصی در برگزاری آزمون وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد: خانواده‌ها به بحث خواب، غذا، مهمانی‌ها و زمان مطالعه دانش آموزان در ایام امتحانات نهایی توجه داشته باشند.

او گفت: در بحث پوشش و حجاب معلمان و دانش آموزان در شهرستان‌ها و مرکز استان وضعیت بسیار عالی داریم.

موسوی‌نژاد اظهار کرد: مدارس حریم امنی که باید محرم سازی شده باشد را در استان به صورت ۱۰۰ درصد ندارند، اما باید شئونات اسلامی از سوی دانش آموزان و معلمان در محیط مدرسه رعایت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: در سازمان نوسازی مدارس کشور بحث ساخت مدارس با هنر و معماری ایرانی اسلامی مطرح شده است و هم اکنون در ساخت و ساز‌ها تأکید بر این است که معماری اسلامی در آن دیده شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88216

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر