حبر مهم آموزش و پرورش خوزستان

نظارت راهبردی بر برگزاری قانون‌مند و سالم آزمون‌های پایانی، یکی از مهمترین اولویت‌های آموزش و پرورش خوزستان در حوزه اجرای این آزمون‌ها است.

حبر مهم آموزش و پرورش خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۵۴ هزار دانش‌آموز این استان در حوزه‌های امتحانی مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان در آزمون‌های پایانی پایه دوازدهم شرکت می‌کنند.

مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ضمن بازدید از حوزه‌های برگزاری آزمون‌های پایانی در شهر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۵۴ هزار دانش‌آموز خوزستانی در حوزه‌های امتحانی مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان در آزمون‌های پایانی پایه دوازدهم شرکت می‌کنند.

او با بیان اینکه برگزاری منسجم و نظام‌مند آزمون‌های پایانی ضرورتی فراگیر است، اضافه کرد: نظارت راهبردی بر برگزاری قانون‌مند و سالم آزمون‌های پایانی، یکی از مهمترین اولویت‌های آموزش و پرورش خوزستان در حوزه اجرای این آزمون‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات پایانی پایه دوازدهم مهمترین مرحله تحصیلی دانش‌آموزان در طول دوران تحصیلی این دانش‌آموزان است و بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان از همه ظرفیت‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون‌ها استفاده خواهد کرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88205

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر