خبر مهم بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان

عیدمحمد قلندرزهی، بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان اعلام کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که با پیگیری‌های مستمر و مداوم و میدانی به نیازهای مردم در مناطق مختلف روستایی و عشایری رسیدگی شود و هر آنچه در توان دولت باشد، برای تامین اعتبارات اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها در نظر گرفته شود.

خبر مهم بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان

بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: در دولت سیزدهم، تمام تلاش‌ها بر این است که با پیگیری‌های مستمر و مداوم و میدانی به نیازهای مردم در مناطق مختلف روستایی و عشایری رسیدگی شود و هر آنچه در توان دولت باشد، برای تامین اعتبارات اجرای طرح‌ها و برنامه ها در نظر گرفته شود؛ امید آفرینی مدنظر است.

عیدمحمد قلندرزهی، بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان اعلام کرد: بررسی مشکلات مردم نقاط روستایی و عشایری از نزدیک و اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش دادن نیازمندی ها، از اولویت‌های مهم دولت به شمار می رود.

با حضور قلندرزهی بخشدار مرکزی، مسوول بسیج ادارات سپاه، مدیران ادارات امور آب، آب و فاضلاب، مخابرات، بنیاد مسکن، امور عشایری، تعاون روستایی، ورزش و جوانان، شرکت نفت، غله و خدمات بازرگانی، کارشناسان ادارات بهداشت و درمان، برق، حمل و نقل و راهداری و غیره مشکلات نقاط روستایی شهرک های دروک، درودی، روستاهای تیاب و تودی، خوشاب، پوجگلی و گورکانی، بولانی، جیکول، اسپتک حاجی غلام، چکل، استخر و غیره مورد بررسی قرار گرفت و با همکاری بسیج ادارات سپاه خاش میز خدمت در برخی از روستاها با هدف پاسخگویی مدیران ادارات برپا گردید.

اجرای طرح هادی، بازگشایی معابر و راه های دسترسی و آنتن دهی تلفن و اینترنت از دغدغه‌های مهم مردم روستای گورکانی بود که مدیر عشایری قول تامین آب شرب و ایجاد منبع ذخیره آب را داد.

در خوشاب نیاز مهم مردم اجرای ۱۰۰ متر دیوار حفاظتی و در درودی علاوه بر تامین آب شرب و نصب چمن مصنوعی، بازنگری و تکمیل طرح هادی روستایی و الحاق زمین و مبارزه با کک از درخواست های مردم بود و اداره مخابرات برای هوشمندسازی واحد خبازی و ارتقای اینترنت ۳g به ۴g را داد و در خصوص اجرای ۱۲ کیلومتر روکش آسفالت از سنگان مرکزی تا درودی قول پیگیری داده شد.

بهسازی قنوات و کمک به بهسازی معابر از درخواست های مردم جیکول و روستاهای همجوار بود و اداره عشایری کار اجرای مخزن ذخیره آب را انجام داده بود.

اجرای شبکه آبرسانی و منبع ذخیره آب و روکش آسفالت و آبنما و توسعه برق و دیوار حفاظتی و رفع مشکلات اینترنت و فیبرنوری از درخواست های مردم روستای اسپتک حاجی غلام و توسعه برق و بازنگری در اجرای طرح هادی و معابر و تامین آب شرب، فیبرنوری و خرید و نصب دکل مخابراتی روشنایی معابر، بهسازی قنوات و اجرای کانال آبیاری، تامین پزشک و دندانپزشک و نصب چمن مصنوعی و تامین آرد و تهیه آب گرم کن و آب سرد کن و لوله آب برای سالن ورزشی از مطالبات مردم شهرک دروک سنگان و تامین نفت و آرد و آب شرب و حفر چاه و آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت و ساخت مدارس و گیرنده صدا و سیما و تکمیل زیرساخت معابر و جدول گذاری و پارک و دیوار حفاظتی و سیل بند و پل سازی بر رودخانه نوردی و تکمیل طرح هادی روستایی و تخصیص آب مرغداری از مطالبات مهم مردم روستاهای تیاب و تودی بود.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87227

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر