ورود بسیج به مد و لباس | طرح جدید برای حجاب و پوشش فروشندگان کلید خورد

جزئیات طرح جدید برای حجاب و پوشش فروشندگان زن در سراسر ایران اعلام شد.

ورود بسیج به مد و لباس | طرح جدید برای حجاب و پوشش فروشندگان کلید خورد

رئیس بسیج اصناف کشور، از اجرای طرح پوشش مناسب برای فروشندگان زن در اصناف کشور خبر داد و گفت: ۱۰۰ طرح با این موضوع انتخاب شده تا فروشندگان یکی از آن را با انتخاب خودشان بپوشند.

غلامرضا حسن‌پور، رئیس بسیج اصناف کشور با بیان اینکه وزارت کشور نقشه راهی را برای حجاب و عفاف تهیه کرده و سازمان بسیج مستضعفان نیز موضوعاتی را انتخاب کرده، سازمان بسیج اصناف به بخش مد و لباس ورود کرده است چرا که یکی از نگرانی‌های مردم عدم دسترسی آسان به لباس‌های مناسب است، بیان کرد: در راستای حرکت به سمت تولید لباس‌های فاخر سازمان بسیج اصناف برنامه عملیاتی دارد.

او ضمن بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از دغدغه‌های اصناف کشور و مردم است، تاکید کرد: برگزاری رویدادهایی با موضوع طراحی لباس‌های مناسب منطبق با فرهنگی ایرانی اسلامی، از جمله اقداماتی بود که در این زمینه صورت گرفت.

رئیس بسیج اصناف کشور با بیان اینکه با توجه به رسالت بسیج اصناف، به این موضوع ورود شد تا بتوانیم پوشش مناسب برای خانم‌های فروشنده اصناف را تهیه کنیم، افزود: در این ارتباط فراخوانی صادر و از تمام نقاط کشور طراحان لباس مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی، لباس‌هایی را طراحی کردند.

حسن زاده با بیان اینکه ۱۰۰ طرح به عنوان طرح‌های مناسب در راستای پوشش خانم‌ها انتخاب شد، تاکید داشت: امیدواریم که بتوانیم به زودی این طرح‌ها را ارائه تا فروشندگان خانم بتوانند از بین این لباس‌ها به انتخاب خودشان انتخاب و آن را در محل کار و اصناف بپوشند.

رئیس بسیج اصناف کشور  با بیان اینکه حجاب و عفاف در اصناف و محل کار از جمله دغدغه‌های وزارت کشور، کارگروه حجاب و عفاف و اصناف و… بود، بیان کرد: جشنواره‌ای تحت عنوان مد و لباس موسوم به «مدآفرین» اواخر سال گذشته در کشور برگزار شد و طراحان آثار خود را ارسال داشتند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86578

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        اتحاد انسجام و قدرت و خشم و نفرت ملت در مقابل ظلم و ستم باعث وحشت و هراس این ظالمان خواهد شد،و ملت براحتی خواهند توانست دودمان اینها در هم بپیچند،قدرت مردم صدبرابر این ظالمان و خائنان اسن،و اینها از اتحاد ملت بشدت در هراسند،تنها چیزی که میتواند دودمان اینها بر باد دهد همین حجاب نکبت بار است.

      ارسال نظر