فروش گوشت تک سمی‌ها در رستوران‌ها | ماجرا چه بود؟ + عکس

جزئیات کشف بقایای لاشه تک سمی‌ها در بیابان‌های اطراف قزوین و رستوران‌ها و اماکنی که احتمال می‌رفت گوشت تک سمی‌ها در آن‌ها مصرف شده است، اعلام شد

فروش گوشت تک سمی‌ها در رستوران‌ها | ماجرا چه بود؟ + عکس

بر اساس گزارش‌های مردمی، مواردی از بقایای لاشه تک سمی‌ها در بیابان‌های اطراف قزوین مشاهده شده بود؛ رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در این خصوص از پلمپ یک واحد دامداری در قزوین به علت کشتار الاغ خبر داد.

دکتر سهیل بهنوش رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: بر اساس گزارش‌های مردمی، مواردی از بقایای لاشه تک سمی‌ها در بیابان‌های اطراف قزوین مشاهده شد بر همین اساس مکاتباتی با دستگاه‌های امنیتی و کنترل و نمونه برداری از فرآورده‌های خام دامی رستوران‌ها و اماکنی که احتمال می‌رفت گوشت تک سمی‌ها در آن‌ها مصرف شده است توسط دامپزشکی انجام شد.

دکتر بهنوش افزود: پس از بررسی‌های صورت‌گرفته توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی روز چهارشنبه سرنخ‌هایی از محل ذبح الاغ در یکی از دامداری‌های اطراف شهر قزوین به دست آمد که با دستور قضایی محل مذکور توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی در زمان ذبح و پوست‌کنی الاغ‌ها، مامورین وارد محل شده شدند و به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، متصدی و کارگران بازداشت و دامداری مذکور که دارای سالن کشتار غیرمجاز بود، پلمپ شد.

او از عموم مردم خواست برای تهیه گوشت قرمز به مراکز تحت نظارت دامپزشکی مراجعه و در زمان خرید مهر و لیبل دامپزشکی که بر روی لاشه قرار دارد دقت کنند.

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک یا غیر بهداشتی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با دامپزشکی در میان بگذارند.

فروش گوشت تک سمی‌ها در رستوران‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85771

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر