خبر خوش مدیرکل آموزش و پرورش این استان برای معلمان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: سال گذشته سهمیه استخدامی برای معلمان ۶۳۰ نفر بود که امسال به هزار نفر افزایش یافته است.

خبر خوش مدیرکل آموزش و پرورش این استان برای معلمان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:  سال گذشته سهمیه استخدامی برای معلمان ۶۳۰ نفر بود که امسال به هزار نفر افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تا اول مهرماه هزار معلم در آموزش و پرورش هرمزگان استخدام می‌شوند.

محمد قویدل صبح امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: سال گذشته سهمیه استخدامی برای معلمان ۶۳۰ نفر بود که امسال به هزار نفر افزایش یافته است.

قویدل بیان‌کرد: این افراد با برگزاری آزمون استخدامی و پس از تایید صلاحیت‌های حرفه‌ای تا مهرماه در کلاس درس حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به رشد ۴۶ درصدی دانش آموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: تا اول تیرماه ۱۵ هنرستان جدید با رشته‌های تحصیلی جدید راه اندازی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: علاوه بر فراهم کردن امکان تحصیل، فعالیت‌های فرهنگی همچون برگزاری جشن‌های تکلیف، اردوی راهیان پیشرفت و برگزاری مسابقات قرآنی از مهمترین برنامه‌های این اداره کل است.

قویدل اظهار کرد: برگزاری رایگان آزمون‌های دو مرحله‌ای شبه کنکور و شبه نهایی نیز در دستور کار است.

وی افزود: تجلیل از ۹۷ معلم برتر استانی، افتتاح طرح‌های سلامت و تربیت بدنی، اجرای طرح سپاس معلم و قدردانی از معلمان در سه هزار و ۵۰۰ واحد تحصیلی از برنامه‌های مهم هفته معلم است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با کمک نیکوکاران ۱۰۰ کلاس درس در شهر بندرعباس ساخته شد.

قویدل افزود: در حال حاضر ما در استان ۱۰ کلاس درس تک نفره داریم.

وی با اشاره به افزایش مناطق آموزشی عنوان‌کرد: با اضافه شدن بخش لیردف هم اکنون ۲۳ منطقه آموزشی در استان فعال است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به توسعه خدمات رفاهی خاطرنشان کرد: درمانگاه فرهنگیان تجهیز یافته و تالار ویژه فرهنگیان در روستای سرخون شروع به کار می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85429

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر