نیروی انتظامی یک بیانیه صادر کرد

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه‌ای به مناسبت روز معلم صادر کرد.

نیروی انتظامی یک بیانیه صادر کرد

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

 فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه‌ای به مناسبت روز معلم صادر کرد. در متن این اطلاعیه که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آن را منتشر کرده آمده است:«تعلیم و تربیت را هدیه ای الهی و اول آموزگار عالم را پروردگار جهانیان دانست، که رسالت همه پیامبرانش را رهنمون سازی مردم از ظلمات جهل به نورِ آگاهی و دانایی قرار داد.

معلمان و اساتید، بستر رودخانه زلال و روان دانش و علم هستند که با خلوص در جهت ارتقاء علم در جامعه تلاش می کنند، آنان ستون های فرهنگی جامعه اند که ماحصل زحماتشان تعالی اندیشه ها و اعتلای جوامع است، از همین رو "روز معلم" را ارج می نهیم چراکه یادآور شکوه و عظمت زنان و مردانی است که در عرصه تعلیم و تربیت، عشق را معنایی دیگر بخشیدند.

نقش آفرینی چنین انسان هایی که عمر خود را صرف تربیت، آموزش، معرفت و آگاهی می کنند موجب تراوش خلاقیت ها و گسترش علم و دانش شده و پرواز بر بلندای موفقیت ها و پیشرفت ها را رقم می زند.

مفتخریم که اعلام داریم، رهپویان شما در عرصه نظم و امنیت ایران اسلامی، مشفقانه، متعهدانه و دلسوزانه از حریم امنیت و آسایش شما مراقبت و محافظت می‌کنند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن پاسداشت یاد استادِ شهید آیت الله "مرتضی مطهری" این معلم اخلاق و مرد علم و ادب که روز شهادتش مزین به "روز معلم" شده است، را به همه تلاشگران عرصه علم آموزی و دانش گستری به ویژه معلمان، اساتید و مربیان دلسوز ایران اسلامی تبریک گفته و توفیق روزافزون برای این عزیزان از درگاه احدیت مسئلت می‌کند.»

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85119

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        کاش شما از معلمان تربیت و انسانیت آموخته بودید

      ارسال نظر