تذکر مجلس درباره قرارداد کارگران و حذف پیمانکاران | تبدیل وضعیت استخدامی فرهنگیان و کارگران با جدیت دنبال شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای تبدیل وضعیت استخدامی فرهنگیان و کارگران و انعقاد قرارداد مستقیم با آنان شد.

تذکر مجلس درباره قرارداد کارگران و حذف پیمانکاران | تبدیل وضعیت استخدامی فرهنگیان و کارگران با جدیت دنبال شود

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس گفت: تبدیل وضعیت کارگران و انعقاد قرارداد مستقیم آنان با دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت دنبال شود که این کار هیچ‌گونه هزینه‌ای برای دولت ندارد.

غلامعلی کوهساری، نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی با تبریک روز کارگر، اظهار داشت: بحث تبدیل وضعیت کارگران و انعقاد قرارداد مستقیم کارگران با دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت دنبال شود.

کوهساری ادامه داد: این کار هیچ‌گونه هزینه‌ای برای دولت ندارد و از کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود سریعاً این موضوع را در دستورکار قرار دهد.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان بیش از ۱۰ سال است که مطرح شده است که انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر تبدیل وضعیت فرهنگیان به درستی صورت گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه و تحقیق و تفحص از بنیاد مستضعفان باید هرچه سریع‌تر در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد. همچنین سوالات نمایندگان از وزرا در کمیسیون‌ها مانده و انتظار می‌رود زودتر در دستورکار قرار گیرد.

منبع: خانه ملت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84927

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر