خبر خوش برای مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان و مستمری‌بگیران با توجه به شرایط سنی و جسمی‌شان، نیازمند بیمه‌های تکمیلی درمان هستند؛ فرآیند بهره‌مندی بازنشستگان و مستمری‌بگیران از مزایای بیمه تکمیلی تسهیل می‌شود.

خبر خوش برای مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: شعب تامین اجتماعی برای تسهیل و روانسازی فرایند بهره‌مندی مستمری‌بگیران از مزایا و خدمات بیمه تکمیلی، همکاری و هماهنگی لازم را با کانون‌های بازنشستگان داشته باشند.

منوچهر گودرزی، مدیرکل تامین اجتماعی لرستان در نشست با اعضای کانون کارگران بازنشسته لرستان که در اداره‌کل تأمین اجتماعی استان برگزار شد بیان کرد: بیش از ۸۳ هزار مستمری‌بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

گودرزی اظهار کرد: بازنشستگان و مستمری‌بگیران با توجه به شرایط سنی و جسمی‌شان، نیازمند بیمه‌های تکمیلی درمان هستند؛ بستر استفاده از خدمات موردنظر این قشر باید به نحو مقتضی فراهم شود.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه متولی اصلی بیمه تکمیلی مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی کانون‌های بازنشستگی هستند.

گودرزی افزود: شعب تامین اجتماعی مکلف هستند همکاری لازم را در ابلاغ و اعلام حذف و اضافه‌های ناشی از ازدواج، اشتغال و فوت ذینفعان به کانون‌های بازنشستگان داشته باشند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84383

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • صادق

        بله باید بیمه تکمیلی سقف پرداخت هاش رو بالا ببره و بر اساس مشکل بعضی از بازنشسته ها پرونده تشکیل بدن چون هزینه درمان خیلی بالا رفته و بیمه تامین اجتماعی هم که درصد کمی رو پرداخت میکنه و بیمه تکمیلی یه مقدار از خرج درمان رو‌بهمون بده

      • صادق

        اون بازنشسته که از کار افتادگی گرفته و دچار حادثه شده باید تامین اجتماعی با بیمه تکمیلی قرار داد جدا بنویسه و سقفش رو بالاتر ببره

      • افسانه شاهرخی

        بسیار عالی فقط اشپزی را بیشتر نشان دهید و کشور های دیگر

      • مستمری بگیر سایر سطوح

        هنوز سایت اطلاعات حکم سال ۱۴۰۲را منظور نکرده

      • ناشناس

        لطف کنید حکم 1402تامین اجتماعی را هرچه ز
        ودتربنویسید

      • ناشناس

        مرده شوربیمه تکمیلی بازنشسته هاروببرن کلی پول میدیم ولی درست نمیتونیم استفاده کنیم مثلادندان پزشکی که اصلانداریم وخیلی هم نیازداریم

      ارسال نظر