جزییات حمله به یک روحانی در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: هر سه مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است، اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

جزییات حمله به یک روحانی در قم

ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به جزییات حمله با چاقو به یک روحانی در قم گفت: طلبه مضروب از اتاق عمل خارج شده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

سرهنگ امیر مختاری افزود: صبح امروز در پی وقوع یک فقره تصادف منجربه جرح بین یک دستگاه خودروی تیبا و دو نفر عابر پیاده در خیابان شهدا قم، راننده خودروی تیبا که اهل قم نیز است بعد از تصادف و پیش از خارج شدن از خودرو، اقدام به خودزنی کرده و سپس با چاقو به یکی از مصدومان حادثه که معمم بود حمله ور می‌شود.

بیشتر بخوانید حادثه هولناک و باورنکردنی در قم | حمله جنون‌آمیز راننده تیبا با خودرو و چاقو به ۲ طلبه و عابران…

وی با بیان این که هر سه مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است، اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به این که در برخی از کانال‌ها خبر فوت این طلبه منتشر شده است، این خبر را تکذیب کرد و افزود: خبر فوت مربوط به حادثه امروز صبح نیست و مصدومین هم اکنون در بیمارستان هستند.

مختاری با بیان این که فرد ضارب هم در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار داد گفت: تا زمانی امکان بازجویی از این فرد وجود نداشته باشد نمی‌توان از علت و انگیزه فرد ضارب صحبت کرد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84588

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر