حادثه هولناک و باورنکردنی در قم | حمله جنون‌آمیز راننده تیبا با خودرو و چاقو به 2 طلبه و عابران پیاده در قم + جزئیات

جزئیات حمله راننده خودروی تیبا با خودرو و چاقو به 2 طلبه و عابران پیاده در قم اعلام شد.

حادثه هولناک و باورنکردنی در قم | حمله جنون‌آمیز راننده تیبا با خودرو و چاقو به 2 طلبه و عابران پیاده در قم + جزئیات

صابرین‌نیوز نوشت: حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح امروز «شنبه، ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲»، یک راننده خودروی تیبا، به دو طلبه در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدای صفاییه قم حمله کرده و پس از مصدوم کردن آنها پیاده شده و یکی از آنها را مورد ضربات شدید چاقو قرار می‌دهد.

ضارب سپس اقدام به حمله به ماموران نیروی انتظامی می‌کند که در نهایت دستگیر می‌شود.

طبق مشاهدات عینی، راننده خودرو ابتدا عامدا طلبه‌ها  را زیر گرفته، سپس پیاده شده و با چاقو به یک دیگر از طلبه حمله کرده است؛ و طلبه را با سه ضربه چاقو در ناحیه گردن و پهلو  مجروح می‌کند. در  همین حین، ماشین گشت نیروی انتظامی  و بسیج از راه می‌رسند. راننده به سمت ماموران حمله‌ور می‌شود تا اسلحه را تصاحب کند؛ اما وقتی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، با چاقو خودزنی می‌کند که ماموران دستگیرش می‌کنند.

این طلبه هم اکنون در یکی از بیمارستان‌های قم بستری بوده و تیم پزشکی همچنان در تلاش برای احیای او هستند.

حمله جنون‌آمیز راننده تیبا با خودرو و چاقو به ۲ طلبه و عابران پیاده در قم 

صبح امروز  «شنبه، ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲»، اقدام جنون‌آمیز راننده خودروی تیبا، منجر به مجروح شدن عابران پیاده در قم شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان قم اعلام کرد: مقارن ساعت ۵:۴۵ روز جاری «شنبه، 9 اردیبهشت ماه 1402»، در پی وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح بین یک دستگاه خودروی تیبا و 2 نفر عابر پیاده، راننده خودروی تیبا در یک اقدام جنون‌آمیز، با سلاح سرد (چاقو) به مصدومان حادثه حمله کرده و آنان را دچار جراحت سطحی می‌کند؛ در ادامه نیز با همان سلاح اقدام به خودزنی می‌کند.

بیشتر بخوانید: قمه‌کشی هولناک روی معلم در یکی از مدارس کرج! + ویدئو

لازم به ذکر است: هر سه مصدوم حادثه بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و اقدامات درمانی در حال انجام است.

علت و انگیزه راننده توسط فرماندهی انتظامی شهرستان قم در حال بررسی است.

جزییات حمله به یک روحانی در قم

ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به جزییات حمله با چاقو به یک روحانی در قم گفت: طلبه مضروب از اتاق عمل خارج شده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

سرهنگ امیر مختاری افزود: صبح امروز در پی وقوع یک فقره تصادف منجربه جرح بین یک دستگاه خودروی تیبا و دو نفر عابر پیاده در خیابان شهدا قم، راننده خودروی تیبا که اهل قم نیز است بعد از تصادف و پیش از خارج شدن از خودرو، اقدام به خودزنی کرده و سپس با چاقو به یکی از مصدومان حادثه که معمم بود حمله ور می‌شود.

وی با بیان این که هر سه مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است، اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به این که در برخی از کانال‌ها خبر فوت این طلبه منتشر شده است، این خبر را تکذیب کرد و افزود: خبر فوت مربوط به حادثه امروز صبح نیست و مصدومین هم اکنون در بیمارستان هستند.

مختاری با بیان این که فرد ضارب هم در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار داد گفت: تا زمانی امکان بازجویی از این فرد وجود نداشته باشد نمی‌توان از علت و انگیزه فرد ضارب صحبت کرد.

اخبار تکمیلی در این خصوص، اعلام می‌شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84519

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • الناز

        لطف کنید این ضارب رو که وحشی هست و خشونت رو ترویج میکنه اعدام کنید شده جنگل.معلوم نیست میخورن یا میکشن شدن وحشی

      ارسال نظر