خبر خوب برای مددجویان کمیته امداد

از طریق منابع امدادی مددجویان جهت دریافت وام ایجاد اشتغال به ارزش ۹۳۱ میلیون تومان معرفی شدند که تمامی این افراد وام‌های مورد نظر را دریافت کردند.

خبر خوب برای مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ ساری از ایجاد فرصت شغلی برای بیش از هزار نفر از مددجویان تحت حمایت در منطقه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی بریمانی، رئیس کمیته امداد منطقه ۲ ساری از ایجاد فرصت شغلی برای هزار و ۴۶ نفر از مددجویان تحت حمایت منطقه دو ساری افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که مورد توجه این اداره قراردارد و می‌تواند تأثیر بسزایی در زندگی مددجویان داشته باشد، اشتغال و خودکفایی است و با توجه به این رویکرد در طول سال گذشته ۶۵۸ نفر بابت دریافت تسهیلات اشتغال در سامانه امداد هوشمند ثبت نام کردند.

وی افزود: از اعتبارات بند ب تبصره ۱۶، ۷۹۵ نفر با مبلغ ۷۳ میلیارد تومان به بانک معرفی شدند که تا کنون ۶۵۸ نفر با مبلغ ۶۰ میلیارد تومان دریافتی داشتند.

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ ساری بیان کرد: به منظور ارتقای سطح آگاهی علمی و مهارتهای فنی و حرفه‌ای مددجویان، آموزش‌های مختلف در قالب آموزش مقدماتی، پایدارسازی مشاغل و همچنین مهارت آموزی به ۵۰۰ نفر از متقاضیان اشتغال این اداره ارائه شد.

حجت الاسلام بریمانی گفت: طبق قانون تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱، ۲۱ نفر با مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند که ۱۳ نفر با مبلغ ۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان تسهیلات خود را دریافت کردند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری گفت: از طریق منابع امدادی نیز ۲۳ نفر جهت دریافت وام ایجاد اشتغال به ارزش ۹۳۱ میلیون تومان معرفی شدند که تمامی این افراد وام‌های مورد نظر را دریافت کردند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84162

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر