ساعت کار جدید ادارات اعلام شد

ساعت کار جدید ادارات و دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور اعلام شد.

ساعت کار جدید ادارات اعلام شد

آخرین اخبار و جزئیات مربوط به ساعت آغاز به کار جدید ادارات و دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها مختلف کشور اعلام شد.

ساعت کار جدید ادارات قم اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با صدور بخشنامه‌ای مجوز شناورسازی ساعت شروع به کار کارمندان دارای فرزند دانش آموز در این استان را صادر کرد.

در بخشنامه سیدمهدی قریشی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها آمده‌ است: «پیرو بخشنامه صادره در خصوص ساعت شروع به کار کلیه ادارات از ساعت ۷ صبح، بمنظور حمایت از بنیان خانواده و رفع دغدغه کارمندان دارای فرزند دانش‌آموز، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند تا پایان برگزاری کلاس‌های آموزش حضوری مدارس با درخواست کارمندان و تایید مدیر دستگاه نسبت به شناورسازی ساعت حضور آنان از ساعت ۷ الی ۷:۳۰ اقدام کنند.:

گفتنی است پس از ماه مبارک رمضان و با اعلام ساعت شروع به کار ادارات از ۷ صبح و شروع مدارس از ۷:۳۰، بسیاری از کارمندان دولت که دارای فرزند دانش‌آموز هستند، با مشکلاتی روبرو شده بودند که با صدور این بخشنامه، مرتفع شد.

ساعت کار جدید ادارات خوزستان اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خوزستان، ساعت کاری فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را اعلام کرد.

سید احمد موالی‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خوزستان در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: تا اطلاع بعدی ساعت فعالیت ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی خوزستان به استثنای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، آموزشی، آتش نشانی‌ها، واحدهای تولیدی، عملیاتی، خدمات رسان و نوبت کاری از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ ظهر اعلام می‌شود.

او افزود: با توجه به الزام قانونی کارکرد ادارات به میزان ۴۴ ساعت در هفته، ساعات باقیمانده در قالب دورکاری محاسبه می‌شود.

معاون استاندار خوزستان تصریح کرد: ساعت فعالیت بانک‌ها بر اساس تصمیمات شورای هماهنگی بانک‌های استان خواهد بود.

ساعت کار جدید ادارات کرمانشاه اعلام شد

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری کرمانشاه از تغییر ساعت کار ادارات استان خبر داد.

علی صفدری، سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری کرمانشاه  اظهار کرد: بر اساس تصویب‌نامه هیات وزیران، ساعت شروع کار ادارات استان از چهارم اردیبهشت ماه امسال و پس از تعطیلات عید سعید فطر از ساعت هفت صبح خواهد بود.

صفدری افزود: در خصوص ساعت پایان کار ادارات نیز کارمندان دولت موظف به رعایت قانون ۴۴ ساعت کار در هفته هستند و دستگاه‌ها باید براین اساس عمل کنند.

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری کرمانشاه گفت: این تغییر ساعت کاری تا ۱۴ خرداد ماه ادامه داشته و پس از آن ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد مجددا تغییر خواهد کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: از ۱۵ خرداد ماه در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی، ساعت کار ادارات از ساعت شش صبح تا ساعت ۱۳ خواهد بود. از ۱۵ خرداد برای رعایت قانون ۴۴ ساعت کار در هفته، دستگاه‌ها موظفند مابقی ساعت کاری را به صورت دورکاری از کارمندان خود مطالبه کنند.

صفدری تاکید  کرد: این تغییر ساعت تا ۱۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه یادآور شد: دستگاه نظامی و امنیتی، نیروی انتظامی، دستگاه های امدادی مانند اورژانس و سایر دستگاه های خدمات رسانی مشمول این تغییر  ساعت نمی‌شوند.

او افزود: ساعت شروع کار بانک‌ها هم از چهارم اردیبهشت تا ۱۴ خرداد از ساعت ۷:۳۰ خواهد بود، اما کارمندان بانک‌ها باید ساعت هفت صبح در محل کار حاضر باشند.

ساعت کار جدید ادارات زنجان اعلام شد

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان گفت: بر اساس مصوبه دولت، ساعت شروع به کار ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان بعد از ماه مبارک رمضان به روال عادی خود برگشت.

مرتضی شهامی، معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان اظهار کرد: پیش از این، ساعت شروع به کار ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در ماه مبارک رمضان ساعت هشت صبح تعیین شده بود.

او گفت: ساعت کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و درمانی نیز به روال گذشته بود.

شهامی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف بودند ترتیبی اتخاذ کنند تا جبران کسری ساعات مذکور به صورت دورکاری انجام شود.

این مسئول افزود: با مصوبه دولت، ساعت کاری ادارات استان از روز دوشنبه (۴ اردیبهشت‌ماه) هفته جاری طبق روال عادی خود آغاز خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 83665

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر