خدمات رسانی مترو و اتوبوس به طرفداران سرخابی‌ها | خیال هواداران راحت

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از خدمات‌رسانی این ناوگان به تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و پرسپولیس خبر داد.

خدمات رسانی مترو و اتوبوس به طرفداران سرخابی‌ها | خیال هواداران راحت

هادی زند روز یکشنبه اظهارداشت: ناوگان مترو تهران و حومه آمادگی دارد تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل کند و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اعزام قطارهای فوق‌العاده برای خدمت‌رسانی به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) یا به سمت گلشهر در پایان بازی پیش‌بینی شده است، افزود: در صورت استقبال مسافران در ایستگاه ورزشگاه آزادی، این قطارها اعزام خواهد شد.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اضافه کرد: اکنون در هیچ یک از ایستگاه‌های مترو ازدحام وجود ندارد و قطارها طبق برنامه در حال خدمت‌رسانی هستند.

تمهیدات ویژه برای انتقال تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال

همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران نیز از تمهیدات ویژه برای انتقال تماشاگران این مسابقه فوتبال خبر داد و گفت: به اندازه کافی اتوبوس در مسیرهای میدان آزادی و ایستگاه‌های مترو میدان آزادی و سایر مسیرهای شلوغ، تدارک دیده شده و در بازگشت نیز اتوبوس‌ها تماشاگران را به مسیرهای اولیه از جمله میدان آزادی باز می‌گردانند.

آماده باش هلال احمر برای پوشش امدادی شهرآورد پایتخت

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از آماده باش تیم‌های هلال احمر برای پوشش امدادی دربی پایتخت خبر داد و گفت: ١٠ تیم عملیاتی و انتقال اضطراری در شعب استان تهران و سازمان امداد و نجات برای پوشش امدادی شهرآورد بزرگ پایتخت در روز یکشنبه سوم اردیبهشت در حالت آماده باش هستند.

مرتضی مرادی پور افزود: اقدامات لازم برای این آماده باش انجام و تجهیزات مورد نظر برای مدیریت اجتماعات انبوه در هلال احمر مهیا شده است.

 یکصدمین شهرآورد فوتبال پایتخت قرار است رأس ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه سوم اردیبهشت) در ورزشگاه آزادی با حضور ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شود.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 83507

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر