خبر خوش آموزش و پرورش استان گلستان

سه مرحله توزیع تجهیزات هنرستانی، آموزشی و کمک آموزشی، گرمایشی، کلاسی و اداری مدارس با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد تومان به آموزش و پرورش استان گلستان ارسال شده است.

خبر خوش آموزش و پرورش استان گلستان

سومین مرحله توزیع تجهیزات مدارس، با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به ۱۴ منطقه آموزش و پرورش گلستان توسط اداره کل نوسازی مدارس انجام شد.

طی مراسمی با حضور وحید فراهی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان و سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، سومین مرحله توزیع تجهیزات مدارس به ۱۴ منطقه آموزش و پرورش استان گلستان انجام شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان در این مراسم گفت: این مرحله از توزیع تجهیزات در قالب تجهیزات کلاسی و اداری با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به مناطق آموزش و پرورش استان ارسال شد.

وحید فراهی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون سه مرحله توزیع تجهیزات هنرستانی، آموزشی و کمک آموزشی، گرمایشی، کلاسی و اداری مدارس با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد تومان به ۱۴ منطقه آموزش و پرورش استان گلستان ارسال شده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82956

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • جلال منتظری

        جناب ارزیاب شایستگی عمومی رتبه بندی گلستان
        شما که حق من هنرآموز از استان گیلان را خوردی و من با ۲۰ سال سابقه فاقد مزایای رتبه بندی شدم با ارشد عمران و ۶ مقاله بین المللی به خلاقیت من نمره ده از ۸۰ دادی و بقیه هم مشابه آن .تا دم عید هیچ معوقه ای نداشته باشم
        خدا لعنت کنه هر کسی که در مقام عدالت نشسته و بی عدالتی میکنه

      ارسال نظر