ماجرای قتل حمیدرضا الداغی که در دفاع از دختر جوان در سبزوار جانش را از دست داد + ویدیو

ماجرای قتل حمیدرضا الداغی که در دفاع از دختر جوان در سبزوار جانش را از دست داد را در این گزراش دنبال کنید

ماجرای قتل حمیدرضا الداغی که در دفاع از دختر جوان در سبزوار جانش را از دست داد + ویدیو

ماجرای قتل حمیدرضا الداغی که در دفاع از دختر جوان در سبزوار جانش را از دست داد  را در این گزراش دنبال کنید

شامگاه ۸ اردیبهشت، یک شهروند سبزواری به نام حمیدرضا الداغی متوجه ایجاد مزاحمت و درگیری دو جوان با یک دختر جوان شده و بلافاصله برای نجات دختر جوان از دست اوباش اقدام می‌کند که با سلاح سرد مورد ضربات متعدد دو جوان مزاحم قرار گرفته و جان خود را از دست می‌دهد.

شهروند سبزواری در دفاع از دختران جوان جان باخت

در ویدیویی که از دوربین مداربسته محل حادثه منتشر شده می‌بینیم که دو جوان که به نظر می‌رسد در حالت عادی نیستند مزاحم یک دختر جوان می‌شوند و در این میان یک زن به دفاع از دختر وارد عمل می‌شود و سعی در دور کردن او از دست مزاحمان را دارد. اما یکی از جوان‌ها با اصرار و پافشاری دست دختر را می‌گیرد و سعی دارد او را به زور از زن حامی جدا کند. در این لحظه شاهد هستیم که حمیدرضا الداغی از دور با دیدن این صحنه به سمت محل حادثه می‌رود و به جوان‌ها تذکر می‌دهد و سپس با آنها درگیر می‌شود.

 

این دو جوان مزاحم، که حسب بررسی‌ها دارای سوابق متعدد کیفری هستند، در واکنش به دفاع شهروند سبزواری از دختر جوان، ناجوانمردانه با سلاح سرد او را از پشت سر مورد اصابت چاقو و سپس نفر دوم از روبه‌رو مورد جرح شدید قرار می‌دهند و پس از ارتکاب جرم از محل متواری می‌شوند.

بلافاصله اکیپ جنایی تحقیقات خود را آغاز کرده و در کمتر از ۱۰ ساعت ضاربین شناسایی و به اتهام مشارکت در قتل عمد دستگیر می‌شوند.

محاکمه فوری عاملان قتل حمیدرضا الداغی در سبزوار

تصاویر اولیه از محاکمه عاملان قتل حمیدرضا الداغی جوان سبزواری را که به دست دو جوان به قتل رسید منتشر شده که در ادامه می‌بینید.

مادر حمیدرضا الداغی در خصوص این حادثه که منجر به فوت پسرش شد گفت: «او ابتدا به دو فرد ضارب تذکر می‌دهد که کارساز نمی‌شود و سپس در دفاع از دختران جوان اقدام به برخورد با ضاربان می‌کند که با سلاح سرد مورد ضربات متعدد قرار گرفته و بر اثر جراحات وارده و پیش از رسیدن به بیمارستان از دنیا می‌رود.»

 

مادر مرحوم الداغی و دیگر اعضای خانواده همچنین خواستار محاکمه جدی مسببین این حادثه شدند.

مادر مرحوم الداغی

مادر مرحوم الداغی

فرماندار سبزوار در خصوص این حادثه گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد بین این افراد ارتباطی نبوده و فقط دو جوان ایجاد مزاحمت برای دو خانم داشته‌اند و این فرد که منتظر فرزندش بوده با مشاهده این صحنه وارد عمل شده و به دفاع از خانم پرداخته است.

مرحوم الداغی

ابراهیمی گفت: «فردی که در این حادثه مورد اصابت چاقو قرار گرفته دارای دفتر معماری بوده و شغل آزاد دارد و جز ضابطین امر به معروف نبوده است.»

منبع: روزیاتو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82570

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر