دستگیری یک کارمند فاسد دیگر در شهرداری + جزئیات

دادستان مرکز گلستان جزئیات دورقمی شدن دستگیرشدگان شهرداری گرگان و بازداشت یک کارمند دیگر این ارگان خبر داد.

دستگیری یک کارمند فاسد دیگر در شهرداری + جزئیات

دادستان مرکز استان گلستان از دستگیری یکی دیگر از کارمندان شهرداری گرگان خبر داد و گفت: این فرد در رابطه با پرونده دومین عضو بازداشتی شورای اسلامی این شهر بازداشت شد.

محمود اسپانلو، دادستان مرکز استان گلستان صبح امروز «دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۲» در جمع خبرنگاران از دستگیر شدن یکی دیگر از کارمندان شهرداری گرگان خبر داد و اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۰ نفر از کارکنان و اعضای شورای اسلامی شهر در رابطه با پرونده‌های تخلف در شهرداری گرگان دستگیر شده‌اند.

اسپانلو با تاکید بر اینکه شهردار اسبق، دو عضو شورای شهر و چند تن از کارمندان شهرداری گرگان در میان بازداشت شدگان هستند، ادامه داد: پرونده آنها در مرحله پایانی تحقیقات است و به زودی کیفرخواست صادر خواهد شد.

دادستان مرکز استان گلستان در خصوص کارمند دستگیرشده جدید این شهرداری توضیح داد: این متهم در رابطه با پرونده دومین عضو بازداشتی شورای اسلامی این شهر بازداشت شده و پس از احضار به دادسرا و ارائه توضیحات به بازپرس پرونده و تفهیم اتهام، بازداشت و فعلاً روانه زندان شده است.

او با بیان اینکه فرد مذکور در ادامه تحقیقات پرونده مربوط به دومین عضو شورای اسلامی شهر احضار شد، تاکید کرد: علاوه بر این فرد، روز گذشته «یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۴۰۲» یک نفر کارچاق‌کن هم در رابطه با پرونده‌های شهرداری گرگان دستگیر شده است.

اسپانلو با اشاره به اینکه این فرد با یکی از مدیران شهری گرگان که اسفند پارسال بازداشت شده است، در ارتباط بوده است، تصریح کرد: در برخورد با فساد هیچ‌گونه مصلحت‌اندیشی نداریم و حتی در مبالغ پایین هم ورود می‌کنیم.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82465

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر