قتل ناموسی فجیع در آبادان | گناه دختر 19‌ساله چه بود که قاتل آزاد شد؟ + عکس

پسر جوان گفت: همسرم را به نزدیکی رودخانه بردم و با چاقویی که همراهم بود او را به قتل رساندم.

قتل ناموسی فجیع در آبادان | گناه دختر 19‌ساله چه بود که قاتل آزاد شد؟ + عکس

پسر جوان گفت: همسرم را به نزدیکی رودخانه بردم و با چاقویی که همراهم بود او را به قتل رساندم.

فاطمه برحی پس ۲ روز پس از عقد اجباری با پسرعمویش از آبادان گریخت و به مشهد رفت اما پس از یکسال در اتفاقی هولناک توسط شوهرش به قتل رسید.

عقربه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ شامگاه یکشنبه ۲۵ خرداد سال ۱۳۹۹ را نشان می داد که پسر جوانی با دستان خون‌آلود و در حالی‌که چاقو در دست داشت، در کلانتری ۱۱ ولیعصر آبادان از جنایت هولناک پرده برداشت و خونسردانه ادعا کرد که زنش را به قتل رسانده است.

قتل ناموسی فاطمه برحی در آبادان

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری به محل جنایت که آدرس آن را پسر جوان در اختیار پلیس قرار داده بود رفتند و با جسد فاطمه برحی که به طرز فجیعانه ای به قتل رسیده بود در کنار روخانه بهمنشیر روبرو شدند.

همین کافی بود تا بازپرس ویژه قتل برای بررسی صحنه قتل زن 19 ساله در محل حاضر شود  و در ادامه پسر جوان که زنش را به قتل رسانده بود هدف تحقیق قرار گرفت.

مرد جوان در بازجویی ها ادعا کرد که فاطمه برحی دخترعمویش بوده و یک سال قبل به خواستگاری اش رفته و با توجه به رضایت خانواده ها پای سفره عقد نشستند اما 2 روز پس از برگزاری مراسم عقد فاطمه با مرد دیگری از خانه فرار کرد.

پسر جوان گفت: یکسال بود که شب و روز نداشتم و هرجا که احتمال می دادم همسرم به آنجا رفته باشد را سرزدم تا اینکه اطلاع پیدا کردم همسرم در مشهد است به همین خاطر به دنبالش رفتم و ابتدا او را بخشیدم و با هم به آبادان بازگشتیم.

مرد همسرکش ادامه داد:  بعد از رسیدن به آبادان خانواده ام با حرف های شان مرا تحریک کردند و بخاطر اینکه همسرم از خانه فرار کرده بود به من سرکوفت می زدند تا اینکه دیگر نتوانستم خشم خود را کنترل کنم به همین خاطر او را به نزدیکی رودخانه بردم و با چاقویی که همراهم بود او را به قتل رساندم.

ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که پدر شوهرفاطمه که عمویش است سالها قبل نیزخواهرش را که پس از زندانی شدن شوهرش قصد طلاق داشته با تصور خیانت تصمیم به قتل گرفته و عمه فاطمه را نیز به طرز فجیعانه ای به قتل می رساند و پس از سال ها از زندان آزاد می شود.

در گام بعدی نیز مشخص شد فاطمه تسلیم ازدواج اجباری با همسرش شده و روز عقد همراه یکی از دوستانش که دختر جوانی است به مشهد فرار کرده و زندگی پنهانی داشته است تا اینکه شوهرش به سراغش رفته و او را به آبادان بازمی گرداند.

با توجه به اینکه به نظر می‌رسید پسرعموی بی‌رحم این جنایت هولناک را با هم‌دستی افراد دیگر انجام داده باشد اما وی دربازجویی‌های فنی اصرار داشت که این این قتل را به تنهایی انجام داده است و پس از تحقیقات پلیس مشخص شد قاتل در این جنایت همدستی نداشته است.

عامل جنایت روانه زندان شد تا اینکه اولیای دم با حضور در دادگاه رضایت خود را مبنی بر بخشش عامل قتل فاطمه برحی اعلام کردند و پسر جوان با قرار وثیقه از زندان آزاد شد تا در دادگاه در جلسه دیگری به جنبه عمومی جرم بپردازند.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82436

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        حالا ما اگه بکشیم هیچکی رضایت نمیده شانس رو ببین

      • علی

        این فاجعه هست این افراد ترویج خشونت و قتل ادم کشی میکنند متاسفانه خانواده مقتول با این کار زمینه نابودی دخترشان فراهم کردنند

      • ناشناس

        آدم بی کس و کار باشه ولی یه همچین خانواده بی غیرت و بی شرفی که به راحتی از خون دخترشون گذشتن نداشته باشه

      • ناشناس

        ازدواج زورکی وبعدهم کشتن زورکی اصلا بنده خدادرهردوحالت آدم وفرزندحساب نشده

      • ناشناس

        حکم قتل باید توسط قاضی صادر شود و تمام افرادی که براساس تعصبات ناموسی خودسرانه اقدام به صدور حکم و اجرا میکنند، جنایتکارند و فردای قیامت باید جواب بدهند و مطمئن باشید حتی فاسدترین زنان هم در نزد خدا اعتبار دارند و امید بخشش انها وجود دارد. افشای روابط پنهان زنان و مردان غیبت محسوب و گناه بسیار سنگین بر انها نوشته خواهد شد زیرا خداوند ستارالعیوب است و دوست ندارد مردم بواسطه خطاهای خود خوار شوند.

      ارسال نظر