مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در مدرسه صدر کرج | آموزش و پرورش البرز اطلاعیه داد

آموزش و پرورش استان البرز درباره اخبار مسمومیت دانش‌آموزان در مدرسه صدر کرج اطلاعیه‌ای صادر کرد.

مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در مدرسه صدر کرج | آموزش و پرورش البرز اطلاعیه داد

در پی انتشار اخباری مبنی بر مسمومیت دانش‌آموزان در مدرسه صدر کرج، آموزش و پرورش استان البرز پیرامون این واقعه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: مسمومیت دسته‌جمعی دانش‌آموزان و تجمع والدین مقابل مدرسه دخترانه خیام در پردیس کرج | صدای انفجار نارنجک بلند شد + فیلم

بیشتر بخوانید: توضیحات معاون امنیتی وزیر کشور درباره مسمومیت دانش‌آموزان و تعطیلی مدارس | اتفاقات اخیر در مدارس، تمارض و شیطنت دانش‌آموزان برای تعطیلی کلاس‌ها بود

در اطلاعیه آموزش و پرورش استان البرز آمده است:

«ظهر یکشنبه ۲۱ فروردین ماه 1402، اخباری مبنی بر احساس مسمومیت توسط دانش آموزان مدرسه صدر کرج منتشر شد، بلافاصله مدیر آموزش و پرورش منطقه مذکور و نهادهای مسئول با اعزام به مدرسه فوق نسبت به بررسی این حادثه اقدام کردند.

در این بررسی‌ها مشخص شد، سوختگی ترانس برق این مدرسه موجب انتشار بوی سوختگی و ایجاد ترس در دانش‌آموزان شده و این واقعه را رقم زده است.

همچنین با وجود اعزام نیروهای امدادی به مدرسه، هیچ‌یک از دانش‌آموزان مدرسه فوق دچار هیچ‌گونه عارضه‌ای نشدند و نیاز به اعزام به مراکز درمانی توسط کادر درمان نیز تشخیص داده نشد.

براین اساس، همه خبرسازی‌های رسانه‌ها مبنی بر مسمومیت دانش‌آموزان در این مدرسه قویعا تکذیب و تاکید می‌شود؛ فرایند آموزش حضوری در مدرسه مورد اشاره و سایر مدارس استان البرز کما فی سابق ادامه دارد.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81565

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر