خبر مهم آموزش و پرورش البرز

معاون آموزش و پرورش البرز از آغار فعالیت کارگروه سواد پژوهشی ویژه دانش‌آموزان در البرز خبر داد.

خبر مهم آموزش و پرورش البرز

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: به منظور غنی سازی سواد مالی دانش آموزان، کارگروه سواد پژوهشی استان فعالیت خود را آغاز کرد.

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: به منظور غنی سازی سواد مالی دانش آموزان، کارگروه سواد پژوهشی البرز در ساحت تربیت اقتصادی حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز کرد.

حسینی افزود: این کارگروه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و شعار سال در یک اقدام خلاق و با توجه به نیاز روز؛ کارگروه سواد پژوهشی اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای استان البرز فعال شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه این کارگروه به تولید فیلم‌های آموزشی مرتبط خواهند پرداخت، افزود: کارگروه سواد پژوهشی استان البرز با توجه به سند تحول بنیادین در قسمت ساحت اقتصادی شروع به تولید محتوای الکترونیکی برای آموزش ارتقا سواد مالی کودکان می‌کند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز یادآور شد: کارگروه سواد پژوهی با هدف غنی سازی اطلاعات مالی دانش آموزان در زمینه‌ی سواد مالی با توجه به ساحت تربیت اقتصادی و حرفه‌ای در اسناد بالادستی به تولید محتوا می‌پردازد.

حسینی ادامه داد: این کارگروه با تولید کلیپ و فیلم‌های آموزشی کوتاه مدت در هشت بخش با موضوعات سواد مالی برای کودکان فعالیت دارد.

او موضوعات این هشت بخش را تصمیم گیری مالی، برنامه ریزی برای پول، کسب پول، درآمد وبرنامه ریزی برای خرج کردن، مسئولیت پذیری پولی، پس انداز کردن سرمایه گذاری کردن و خرید مقایسه‌ای و بارگذاری این محتوا در کانال فن آوری آموزشی استان البرز ذکر کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: این کارگروه برای دسترسی و استفاده همکاران در سطح استان به صورت هفتگی، فعالیت خواهد کرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 80698

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر