برنامه‌های قرارگاه جدید وزارت آموزش و پرورش برای دختران دانش‌آموز و معلمان اعلام شد

برنامه‌ها و فلسفه تشکیل قرارگاه جدید عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

برنامه‌های قرارگاه جدید وزارت آموزش و پرورش برای دختران دانش‌آموز و معلمان اعلام شد

دبیر کارگروه کوثر قرارگاه عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش در خصوص فلسفه تشکیل این قرارگاه گفت: مردمی سازی امور در دستور کار این وزارت‌خانه قرار دارد.

شهره صادقی،  دبیر کارگروه کوثر قرارگاه عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش در اولین نشست کارگروه کوثر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در آموزش و پرورش استان سمنان در خصوص فلسفه تشکیل این قرارگاه بیان کرد: هر قرارگاهی که به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل می‌شود در راستای مردمی سازی امور است.

دبیر کارگروه کوثر قرارگاه عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش دستورکار کارگروه کوثر را احصای نظام مسائل دختران و بانوان با توجه به زیست بوم هر استان دانست و افزود: توجه جدی به مسائل بانوان و زیست بوم یکی از انتظارات قرارگاه از ادارات کل سراسر کشور است.

حسین رشیدی دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان سمنان نیز در این نشست گفت: عدالت و کیفیت، دو عنصر مهم در برنامه‌ریزی محسوب می‌شود و توجه به مناطق محروم به طور ویژه در دستورکار قرار داده شده است.

او از لزوم وجود معلم باکیفیت و کلاس درس استاندارد در مناطق روستایی و عشایری خبر داد و ابراز کرد: برنامه قرارگاه جهش از دسترسی صفر به دسترسی با کیفیت است لذا شناسایی نیازها و اولویت بندی از مهم‌ترین اقدامات قرارگاه محسوب می‌شود.

در ادامه هر یک از نمایندگان شهرستان‌های استان سمنان به بیان مسائل و مشکلات شناسایی شده پرداختند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 80472

ارسال نظر