خبر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش برای فرهنگیان

سید سعید مقدم‌زاده مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره آمار طرح اسکان فرهنگیان توضیحاتی داد.

خبر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش برای فرهنگیان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون تعداد یک میلیون و ۶۰۲ هزار و ۸۰۸ نفر در قالب ۳۹۱ هزار و ۳۴۱ خانوار از مراکز اقامتی فرهنگیان استفاده کرده‌اند.

سید سعید مقدم‌زاده مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره آمار طرح اسکان فرهنگیان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا ساعت ۱۲ روز یازدهم فروردین ۱۴۰۲، تعداد یک میلیون و ۶۰۲ هزار و ۸۰۸ نفر در قالب ۳۹۱ هزار و ۳۴۱ خانوار از مراکز اقامتی فرهنگیان استفاده کرده‌اند.

وی افزود: بر این اساس تاکنون دو میلیون و ۲۰۰ هزار و ۱۱۳ نفرروز از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استفاده کرده‌اند.

مقدم‌زاده اضافه کرد: بیشترین پذیرش در طرح اسکان به ترتیب به استان‌های فارس، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، بوشهر و هرمزگان اختصاص دارد.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 79731

  • ناشناس

    سلام به ماهم مثل بانکی ها ودیگر ارگان ها وام کم بهره وبالا بدهید ما حتی ماشین هم نداریم

  • علی

    مبلغ در آمد رو هم از اسکان فرهنگیان بگید..ما که رفتیم شمال فقط گفتن حیاط مدرسه هست خودتون چادر بزنید..چون یکی از دوستان در شرکت گاز بود با کمی درخواست از سوییت های اونا استفاده کردیم اونم با چه احترام و ادبی...یه عده پابرهنه و بدبخت شدن مسولین آموزش و پرورش به حیاط مدرسه میگن اسکان فرهنگیان..البته بیشتر از این هم انتظاری ازمسئولی که امکاناتی ندیده و تا قبل از مسئولیتش نه از هتل وامکانات رفاهی خوب استفاده نکرده نیست.

  • ناشناس

    بیچاره فرهنگیان برای تعطیلات هم باید از مدارس استفاده کنند اما دیگر ارگان های دولتی چه اقامت گاه های شیک و با تمام تجهیزات برایشان فراهم است تازه اصلا هیچگونه سر و صدایی هم در هیچ رسانه ای نمی کنند اما آموزش و پرورش از نداشتن هیچگونه امکانات برای نیروهایش باز با سر و صدا در تمامی رسانه ها که ما برای فرهنگیان چنین کردیم و چنان کردیم واقعا متاسفم برای مظلومیت فرهنگیان و بی صفتی وزیر و معاونین آموزش و پرورش

  • اسی

    همچین تیتر زدید خبر خوش.تمام درآمدهای اسکان به عده قلیلی که درگیر این کار بودند می‌رسد.میگی نه؟ برو بررسی کن.یک تومن از این پول به فرهنگیان محترم نخواهد رسید آقای خبرنگار....

  • ناشناس

    وقتی آقایون و خانواده ها شون از همین مکان‌های کثیف یعنی کلاسهایی که پر از بی کلاسی هست استفاده کردن اون موقع بگید مکان‌های اقامتی

  • محمد

    چرا همه اش از آموزش و پرورش خبر می‌گذارید .آیا کارکنان ارگان های دیگه خبری ندارند .خبرنگاران و رسانه ها به قصد دارن این معلمان محترم تخریب میکنن. خبر میزنن.رتبه بندی شدند. میلیونی واریز شد .فرهنگیان حسابشان بررسی کنن.رفاهیات فرهنگیان و... دست از سر فرهنگیان بردارید.خجالت بکشید .

  • قلیزاده

    تمام ارگان ها در تعطیلات بهترین جا و هتل ها را دارند .
    معلمان باید از مدارس استفاده کنند.واقعا خجالت داره.
    معلم کدوم امکانات رفاهی را دارد.
    ..

ارسال نظر