منتظر‌ گرمای اساسی باشید!

بر اساس گزارش هواشناسی، در روز‌های آینده روند دمایی کشور به طور کلی تغییر می‌کند؛ انتظار افزایش محسوس دمای هوا را در اکثر استان‌های کشور داشته باشید.

منتظر‌ گرمای اساسی باشید!

سازمان هواشناسی اعلام کرد: افزایش دمای هوا در بیشتر مناطق کشور از فردا  (۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲) پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: در برخی مناطق استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی و ارتفاعات البرز شرقی، انتظار بارش‌های پراکنده می‌رود.

همچنین شاهد افزایش نسبی دما در نیمه غربی کشور و استقرار هوای خنک در نیمه‌شرقی خواهیم بود.

روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور افزایش نسبی دما همراه با جوی پایدار پیش‌بینی شده است. همچنین امروز خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و چهارشنبه نیمه شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهند بود.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۱۷ فروردین) نیمه‌ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۱۵ و ۱۶ فروردین) اهواز با دمای ۲۹ و ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱- و یک سردترین مراکز استان کشور هستند.

منتظر‌ گرمای اساسی باشید!

برنا: در روز‌های آینده روند دمایی کشور به طور کلی تغییر کرده و انتظار افزایش محسوس دمای هوا را در استان‌های نیمه غربی و شمالی کشور داریم‌.

بخش گسترده‌ای از استان‌های نیمه غربی کشور برای سه روز آینده بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد افزایش دما را تجربه خواهند کرد و شرایط دمایی به کل تغییر کرده و مجددا بهاری خواهد شد.

این افزایش دما در استان‌های نیمه شرقی کشور به کندی اتفاق خواهد افتاد و دمای بیشینه همچنان تا پایان هفته فراتر از نرمال خواهد بود

دیگر رسانه ها

کدخبر: 79904

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر