جانشین وزیر آموزش و پرورش کیست؟

رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان بعد از برکناری نوری سرپرست وزارت آموزش و پرورش می شود

جانشین وزیر آموزش و پرورش کیست؟

رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان بعد از برکناری نوری سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد

 رئیس جمهور ۲۹ اسفند در پی اشکالات ایجاد شده در پرداخت حقوق معلمان، به معاون اول دستور داده بود در اسرع وقت جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه تشکیل داده و ضمن بررسی علل بروز مسأله، برای رفع مشکل پرداخت در چارچوب قانون و همچنین برخورد با قصور و تقصیرهای احتمالی مدیریتی، تصمیم‌گیری و نتیجه را گزارش کند.

بیشتر بخوانید وزیر آموزش و پرورش استعفا داد

صحرایی متولد ۱۳۵۵ و دکتری زبانشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی و استاد تمام این دانشگاه است که از اردیبهشت سال گذشته بعنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان انتخاب شد.

وزیر آموزش و پرورش امروز صبح استعفا داد

رضا مراد صحرایی

شنیده ها به نقل از یک مدیر ارشد در وزارت آموزش و پرورش حاکی از آنست که صادق ستاری فرد (معاون پشتیبانی ) و حجت الله الماسی ( مدیرکل حوزه وزارتی ) علاوه بر عزل به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شده اند . از جمله اتهامات این افراد : کم کاری ، سهل انگاری و اهمال در انجام وظایف محوله و همچنین سوءاستفاده از مقام اداری برای عضویت در دانشگاه علمی فرهنگیان و استفاده غیر مجاز از امکانات و اموال دولتی که در صورت اثبات مجازات آن برابر قانون اخراج از محل خدمت و یا انفصال دائمی از محل خدمت می‌باشد لازم به ذکر است جلسات مدیران کل آموزش و پرورش استان ها در روز گذشته و همچنین جلسه شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش طی روز جاری بدون دعوت از این افراد برگزار شده است که صحت خبر واصله را تایید مینماید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 79950

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر